بیست و سومین گلریزان امید ارومیه برای تجهیز بیمارستان بیماران سرطانی امید با حضور معاون وزیر بهداشت و بازیکن سابق تیم ملی والیبال آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، بیست و سومین گلریزان امید ارومیه برای کمک به تجهیز بیمارستان بیماران سرطانی امید با حضور دکتر ایازی معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، جواد آقازاده قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و عبدالرضا علیزاده ملی پوش سابق تیم ملی والیبال و کنونی باشگاه شهرداری ارومیه آغاز شد.

بیست و سومین گلریزان امید امسال از روز پنج شنبه ۱۷ دی ماه آغاز و بمدت ۱۴ شب هر هفته پنج شنبه و جمعه تا هفته آخر بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

امسال در این جشن علاوه بر اجرای برنامه های شاد ، تجلیل از خیرین ، جمع آوری کمک های مردمی ، بازارچه خیریه فروش برای کمک به بیماران سرطانی و تجهیز بیمارستان و مرکز درمانی برگزار می شود.

شایان ذکر است گلریزان امید بمدت ۲۲ سال، هرساله در ارومیه برگزار می شود که خیرین برای کمک به انجمن خیریه سرطانی در این مراسم حضور پیدا می کنند. در سال های قبل عزت الله انتظامی ، اکبر عبدی ، علیرضا خمسه ، شقایق فراهانی ، علی دایی ، حمید استیلی ، افسانه بایگان و دیگر بازیگران و ورزشکاران مشهور برای حمایت از انجمن حضور پیدا کرده اند.

علاقمندان برای حضور در این مراسم و اهدای کمک به تجهیز بیمارستان امید و بیماران سرطانی میتوانند با روابط عمومی مرکز پژوهشی و درمانی امید (شماره تلفن : ۳۳۸۵۰۰۰۴-۰۴۴) تماس حاصل فرمایند.

عکاس: نگار خورشیدپیکر ، سالار ملکی

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =