زلزله در اردوی آبی‌های لندن/ درگیری ساختگی برای رفتن به لیگ چین

ایران ورزشی آنلاین نوشت:بهترین گلزن لیگ برتر با یکی از مربیان مشاجره کرده تا از فهرست چلسی برای بازی با لستر کنار گذاشته شود، ولی ریشه اصلی درگیری پیشنهاد وسوسه‌کننده چینی است؛سالی ۳۰ میلیون پوند!

این خبر بیش از همه مدعیان قهرمانی را خوشحال خواهد کرد. همان‌ها که در تعقیب چلسی هستند و دیگر  امید زیادی به جبران فاصله نداشتند. دیه‌گو کاستا، بهترین گلزن فصل جاری لیگ برتر به دلیل مشاجره با یکی از مربیان بدنساز از فهرست چلسی برای بازی شنبه مقابل لستر کنار گذاشته شده. او در سه روز گذشته به دلیل مصدومیت با تیم تمرین نکرده بود. این ماجرا همزمان با خبر پیشنهادی از سوپرلیگ چین است که بر اساس آن مهاجم اسپانیایی سالانه ۳۰ میلیون پوند دستمزد خواهد داشت و وسوسه شده که به خاور دور برود. چلسی حاضر نشده درباره این اتفاقات موضع‌گیری رسمی داشته باشد.

کاستا تا ۲۰۱۹ با چلسی قرارداد دارد و آبراموویچ، مالک باشگاه حاضر نیست مهاجم آماده‌اش را بفروشد. چلسی مصمم بود قرارداد این مهاجم برزیلی‌الاصل را تمدید کند، ولی مشاجره اخیر کاستا باشگاه را دچار تردید کرده است. مدیر برنامه‌های کاستا کسی نیست جز ژرژ مندز؛ سوپرایجنت پرتغالی که در حال حاضر در چین به سر می‌برد. ظاهرا کونته هم شاهد این مشاجره بوده، ولی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشد درباره این موضوع صحبت کند.

چلسی، صدرنشین لیگ برتر در حال حاضر با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش لیورپول ۵ امتیاز اختلاف دارد، ولی جدایی احتمالی کاستا ضربه بزرگی در راه حفظ این موقعیت و قهرمانی تیم خواهد بود.

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =