نقش‌آفرینی بازیگر «فروشنده» در «ترن»

شهروند نوشت: بعد از اکران فیلم «فروشنده» در ایران اولین چیزی که به چشم تماشاچیان آمد، بازی فرید سجادی‌حسینی بود.

البته بازی شهاب حسینی به‌زعم بسیاری از منتقدان درخشان بود اما شاید کسی جز این هم از او انتظار نداشت. با این حال تماشاگران در مقابل بازی سجادی متحیر شدند و همه لب به تحسین او گشودند.

با این مقدمه او قرار است در نمایش «ترن» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ روی صحنه برود. او البته پیش از اینها هم تجربیات زیادی در حوزه تصویر و تئاتر داشته است. فرید سجادی‌حسینی کارگردانی فیلم «خط آتش» را در کارنامه خود دارد و در فیلم‌های سینمایی متعددی نظیر «مدرسه پیرمردها» و «عشق شیشه ای» و همچنین مجموعه «روزگار قریب» بازی کرده است.

با این حال همچنان درخشان‌ترین حضور او در عرصه سینما بازی در نقش پیرمرد فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی است.

نمایشی که او قرار است در آن بازی کند «ترن» نام دارد که با کارگردانی حمیدرضا آذرنگ نیمه بهمن‌ماه اجرای عمومی خود را آغاز خواهد کرد. تا به حال حضور بازیگران دیگری چون خسرو احمدی، وحید آقاپور، سیدعلی صالحی، علی عامل‌هاشمی و سیاوش جامع نیز در این نمایش قطعی شده است. در خلاصه داستان نمایش «ترن» آمده است: «آیا این زمین است که آدم رو فراموشکار می‌کند یا این آدم‌هان که با گذر زمان همه چیز روی زمین را به فراموشی می‌سپارن؟!» حمیدرضا آذرنگ‌سال گذشته با تئاتر «هتلی‌ها» مورد توجه و تحسین قرار گرفت و حالا باید در انتظار «ترن» بود؛ نمایشی که قطعا می‌تواند مخاطبان را بار دیگر با خود همراه کند.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =