مدیر کل بیمه سلامت مازندران در جلسه شورای اداری استانی این اداره کل، راه نجات عرصه درمان و مدیریت هزینه های درمانی را پرداختن و شریک دانستن نظام بیمه ای برشمرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در مازندران،  دکتر ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت مازندران طی سخنانی ضمن گرامیداشت ارتحال یار دیرین امام(ره) و رهبری، رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت ا... هاشمی رفسنجانی (ره) گفت: از زندگی سراسر افتخار این مرد بزرگ باید درس بگیریم خصوصاً از وفق و مدارایی که ایشان با جامعه و مردم داشتند و بر این اساس باید این رفتار را الگوی خود در انجام امور و خدمت به مردم قرار دهیم. وی افزود: تبعیت از مقام معظم رهبری، جانفشانی در راه اهداف انقلاب و دغدغه کشور که حتی از خود و خانواده اش نیز مهمتر می دانست، از صفات بارز این مرد بزرگ بود و ما وظیفه داریم به پاس تلاشها و مجاهدت های تمامی کسانی که از جان و مال خویش برای اعتلای انقلاب مایه گذاشتند، با تمام توان در راه اصلاح امور و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی گام برداریم.
دکتر ظفرمند که در جلسه شورای اداری استانی این اداره کل که با حضور معاونین، روسای ادارات ستادی و شهرستانی و مسئولین واحد های این اداره کل سخن می گفت، افزود: همه ما باید با تعامل و همکاری کاری بکنیم که کارکرد بیمه سلامت، نظام بیمه ای باشد نه نظام صندوق پرداخت. وی همچنین راه نجات عرصه درمان و مدیریت هزینه های درمان را پرداختن و شریک دانستن نظام بیمه ای برشمرد.
وی در ادامه افزود: عرصه درمان چاه عمیقی است که اگر نظام بیمه ای به آن نپردازد، قطع یقین هیچ وقت با تمام اعتبارات کشور پر نخواهد شد و بر این اساس با پرداخت درست به موضوعات مختلف عرصه سلامت، می توان به هزینه اعتبارات درمانی به صورت متناسب و در راه اعتلای هرچه بیشتر کشور کمک نمود.
لازم به ذکر است در این جلسه مواردی در خصوص : تحلیل نحوه رسیدگی اسناد سرپایی تفویض به شهرستانها ، نرم افزار یکپارچه نظارت و ارزشیابی در شرکای کاری ، گزارش پرداخت نظام پزشک خانواده شهری و روستائی ، گزارش وضعیت پایش پزشک خانواده و .... مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه هر یک از ادارات و واحدها به بیان عملکرد همچنین برنامه های پیش رو پرداخته وبرنامه ها و انتظارات خود را در دستیابی به این اهداف و برنامه ها مطرح نمودند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =