باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از امادگی یگان های ارتش برای امداد رسانی مجدد به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو در صورت درخواست ستاد مدیریت بحران خبر داد.

امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی خانی از امادگی و سازماندهی یگان هایی در ارتش برای کمک و امداد رسانی مجدد به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو در صورت درخواست ستاد مدیریت بحران خبر داد.

وی افزود: ارتش همانگونه که قبلا هم به طرق مختلف اعلام کرده، اماده است تا در صورت اعلام ستاد بحران هرگونه امکانات مورد نیاز برای کمک به تسریع کار و کمک رسانی و اوار برداری را در اختیار بگذارد.

امیر سرتیپ تقی خانی ادامه داد: ارتش از اولین نهادهایی بود که همزمان با حادثه ساختمان پلاسکو در صحنه برای امداد رسانی حضور یافت. بیمارستان های ارتش دستور داشتند که با تمام توان به حادثه دیدگان خدمت رسانی کنند. یگان های ارتش به محض وقوع حادثه در ساختمان پلاسکو وارد عمل شد و تجهیزات اجا در یک پادگان برای امداد رسانی دپو شد.

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: ارتش سال ها قبل به یگان هایش اعلام کرده تا در صورت بروز اتفاق بر اساس درخواست ستادهای بحران در مراکز استان ها و شهرستان ها بر اساس انچه که در اختیار دارد امداد رسانی را انجام دهد.

امیر سرتیپ تقی خانی یاد اور شد : ارتش همواره و در اسرع وقت اماده کمک رسانی است تا به محض درخواست ستاد های بحران وارد عمل شود.

وی با اشاره به اینکه ارتش از گذشته هر زمان لازم بوده انواع امکانات اعم از هواپیما نیروی انسانی و تجهیزات را برای امداد رسانی استفاده می کرده خاطرنشان کرد: همواره ارتش خود پیشقدم می شود و در زمینه امکانات و ارائه امکانات می خواهد که اگر کمکی لازم است انجام دهد و تمام ظرفیت های انسانی و تاسیساتی خود را وارد عمل خواهد کرد.

وی افزود: ملت شریف ایران از گذشته نیز به خاطر دارند که در وقوع بلا یای مختلف از جمله زلزله های رودبار و بم و سیل گلستان و همچنین سقوط هواپیماها و دیگر حوادث و بلایا ، ارتش پیشگام بوده است .

وی خدمت مخلصانه ارتش و مجموعه نیروهای مسلح به مردم در زمان نیاز را ازجمله افتخارات سربازان نظام مقدس اسلامی عنوان کرد.

64213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام ES ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
    0 0
    جانم فدای ارتش ایران
  • بی نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
    0 0
    درود بر کارکنان ارتش