پایان نمایشگاه کتاب هرمزگان با فروش ۱۷ میلیارد ریالی

چهاردهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان پس از یک هفته با استقبال 250 هزار نفری مردم هرمزگان و فروش 17 میلیارد ریالی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين از هرمزگان، این نمایشگاه که بزرگترین رویداد فرهنگی هرمزگان محسوب می شود، در چهاردهمین دوره برگزاری خود با استقبال کم نظیری از سوی مردم مواجه شد.

تنوع کتاب های ارائه شده در این دوره موجب شد تا اقشار مختلف مردم استان بتوانند با توجه به تخفیف های ارائه شده، کتاب های مورد علاقه و مورد نیاز خود را خریداری کنند.

در چهاردهمین دوره از نمایشگاه کتاب هرمزگان بیش از 66 هزار عنوان کتاب در 650 غرفه عرضه شد که با توجه به یارانه اختصاص داده شده، این کتاب ها با 30 درصد تخفیف به فروش رسید.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، دو نمایشگاه "قرآن و عترت" و "رسانه های دیجیتال" نیز در این نمایشگاه برپا شد که 40 غرفه به صورت اختصاصی به نمایشگاه قرآن و عترت و 47 غرفه نیز به رسانه های دیجیتال اختصاص یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اعلام میزان فروش چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب هرمزگان، بیان داشت: مجموع فروش این دوره در مجموع بالغ بر 17 میلیارد و 300 میلیون ریال به صورت یارانه ای و آزاد بوده است.

علیرضا درویش نژاد از افزایش میزان استقبال مردم به نسبت دوره های پیشین خبر داد و افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته نزدیک به 250 هزار نفر از مردم استان از نمایشگاه کتاب هرمزگان بازدید داشتند.

وی اجرای برنامه های ویژه در بخش جنبی از جمله برگزاری نشست های تخصصی در حوزه کتاب، رونمایی از آثار جدید نویسندگان، در نظر گرفتن تمهیدات ویژه برای بازدید دانش آموزان از نمایشگاه و اجرای دیگر برنامه های فرهنگی و هنری را از دیگر ویژگی های این دوره از نمایشگاه کتاب هرمزگان دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به همزمان شدن شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار کشورمان با روزهای پایانی نمایشگاه کتاب هرمزگان، ضمن لغو برنامه های موسیقی در نمایشگاه، مراسم بزرگداشتی برای این شهدای بزرگوار نیز در نمایشگاه کتاب هرمزگان برگزار شد.

چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان ، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از ٢٦ دی ماه لغایت 2 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های هرمزگان واقع در سه راه جهانبار برگزار شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =