رئیس هیات مدیره شرکت مهندسین مشاور طراحان البرز گفت : کار ما نظارت بر روی پروژه های بالای 3000 متر می باشد . پروژهایی که یک شخص حقیقی نمی تواند نظارت آن را انجام دهد و در حوزه کار یک شرکت حقوقی است و ما توانسته ایم تا کنون آن را با موفقیت انجام دهیم .

به گزارش خبر آنلاین جهانگیر میر محسنی اظهار کرد: کار ما بیشتر بر روی پروژه های سنگین متمرکز می باشد که به طبع هر شخص حقیقی به تنهایی نمی تواند آن را نظارت و اجرا کند .

وی در خصوص مشکلاتش در  این حوزه افزود : از مشکلات مهم ما ارجاع نظام مهندسی به شرکتهای حقوقی است . هیچ بر نامه دقیق و جامعی در این حوزه ندارند و تنها در خصوص منافع خود و روند اسان سازی آنها این بر نامه را اجرا می کنند . رئیس هیات مدیره شرکت مهندسین مشاور طراحان البرز مشکل دیگر را در خصوص دفتر چه فنی اعلام کرد و بیان داشت : با توجه به این که دفتر چه فنی در تهران متری 500 تومان می باشد اما در استان البرز متری 5750 تومن است وتفاوت این رقم خیلی زیاد است ومشخص نیست که این مبلغ به راستی در کجا و برای چه چیزی خرج شده و در کل برای چه کاری گرفته می شود .

وی در ادامه گفت : هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان، انتظار ما را بعد از 1 سال هنوز بر آورد نکرده و متا سفا نه در این زمینه جوابگو نیست. در پایان چنین می گوید :در حال حاضر شرکتهای حقوقی با اعداد و ارقام کار می کنند و نظام مهندسی ساختمان با این تعرفه ها هیچ وقت نمی تواند آن چیزی که باید به عنوان مالیات از شرکتهای حقوقی دریافت کند چرا که ارقامی که ما با آن سر وکار داریم ارقام واقعی نیستند اعداد واقعی ما خیلی کمتر از تعرفه های نظام مهندسی ساختمان است .

وی ابراز امیدواری کرد : امیدواریم که بتوانیم برای تحقق اهداف و آ رمانهای خود مراحل پویایی و دقت در انجام مسئولیت خود را در کنار همکاران و مدیران محترم به نحو قابل قبولی به سر انجام برسانیم .

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =