تیم بانوان اینده سازان با شکست تیم صدر جدولی شهرداری سیرجان توانست با یک بازی کمتر و با اختلاف 2 امتیاز از تیم صدر جدول(شهرداری بم) با 32 امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرد.



مدیر عامل تیم آینده سازان با تبریک این برد ارزشمند به بازیکنان و هواداران تیمش گفت در حالیکه تیمش با مشکلات شدید مالی به نحوی که ادامه فعالیت به سختی امکان داشت به لطف خدا و با حمایت مالی شرکت موتوسل امروز به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شده است. 

سعید موحدی  در خصوص نحوه ورود تیمش به لیگ برتر گفت : سال 90-91 بود که تیم بانوان آینده سازان پای به عرصه وجود گذاشت و در لیگ دسته یک کشور خودنمایی کرد که بواسطه ظرفیت های بالقوه که وجود داشت خیلی زود جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد و به یکی از مدعیان طراز اول در لیگ تبدیل شد هر چند در طی سه سال متوالی مرتبا  بدلیل مشکلات مالی عنوان سومی را تکرار کرد! 

ایشان در خصوص شرایط فعلی تیمش با اشاره به اینکه امسال با حمایت مالی شرکت موتوسل بازیکنانش تنها به قهرمانی فکر می کنند ادامه داد :

در نیم فصل خانم زمرد سلیمانی بعنوان بهترین دروازه بان تنها با دو گل خورده از روی نقطه پنالتی انتخاب شد. همچنین در نیم فصل عنوان خانم گلی لیگ را خانم فروغ موری با 13 گل در اختیار دارد.

خانم الهام فرهمند با کسب لقب مهندس لیگ با 12 پاس گل بهترین پاسور و در خط دفاعی تیمش با داشتن نفراتی همچون وحیده ایثاری ، کوثر کمالی ، زهرا پورحیدر و میترا نظری با دو گل خورده بهترین خط دفاع را در اختیار دارد.

در پایان ایشان با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر جایگاه ورزش بانوان از همه مسئولین و شرکتهای خصوصی به حمایت از تیم های بانوان دعوت و اعلام نمود مطمئن است در صورت حمایت از ورزش بانوان شاهد افتخار آفرینی بانوان کشور عزیزمان ایران در میادین ورزشی جهانی بیش از گذشته خواهیم بود.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626660