وزیر اطلاعات دولت سازندگی گفت: مقبولیت روحانی در افکارسنجی‌ها بالا و پایین می‌شود ولی تا به حال وضعش بهتر از سایر شخصیت‌هایی است که در مظان کاندیداتوری هستند.

علی فلاحیان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره ارزیابی خود از حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای گفت: انتخابات حداکثری خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که برخی با بیان هشدار درباره خطر وقوع فتنه ای دیگر، می خواهند فضای انتخابات آینده را امنیتی جلوه دهند، نظر شما چیست؟ اظهار کرد: خیر اصلا این طور نیست، فتنه تمام شد.

وزیر اطلاعات دولت سازندگی درباره تعداد کاندیداها و تلاش جناح ها برای رقابت سیاسی پیش رو یادآور شد: هر جناحی که با یک نامزد بیاید پیروز می شود.

وی درباره میزان مقبولیت روحانی در جامعه گفت: در افکارسنجی ها بالا و پایین می شود ولی تا به حال وضعش بهتر از سایر شخصیت هایی است که در مظان کاندیداتوری هستند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سئوال که آیا روحانی رقیب جدی در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت؟ اظهار کرد: معلوم نیست بستگی به این دو ماه دارد که آیا کار بزرگی انجام می دهد یا خیر.

فلاحیان در پاسخ به این سئوال که خودتان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نامزد می شوید؟ اظهار کرد: خیر، این مسئله دیگر برای ما تمام شد.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =