تخلفات رانندگی توسط دوربین های هوشمند رصد می شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: اجرای طرح زوج و فرد از امروز، اول اسفند ، تا پایان سال در معابر مرکزی کرج اجرا می شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، غفور قاسم پور با اشاره به مصوبه شورای ترافیک استان البرز مبني بر اجراي طرح زوج و فرد در کرج از تاريخ یکم اسفندماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ عنوان كرد: طرح فوق به‌صورت هوشمند و از طریق دوربین اجرايي می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: امسال نیز با فرا رسیدن ماه پایانی سال جهت برقراری سهولت در رفت و آمد ها و کنترل ترافیک شهری، طرح زوج و فرد توسط دستگاه های ذیربط (شهرداری و راهنمایی رانندگی) اجرا می شود و دوربین های نصب شده در نقاط مختلف شهر نیز به طور خودکار تخلفات را ثبت و ضبط می کنند.

قاسم پور با بیان اینکه رعایت طرح های اعمال شده مانند طرح ترافیکی در نهایت به نفع خودِ شهروندان است، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، تقاضای سفر به مرکز شهر افزایش یافته و تردد خودرو ها با مشکل صورت می پذیرد، بر این اساس شهرداری کرج و راهنمایی و رانندگی به منظور برقراری نظم و کاهش تردد خودرو ها در این ایام نسبت به اجرای طرح زوج و فرد همانند مانند سالهای گذشته اقدام کردند.

وی همچنین به ارتباط مستقيم افزایش تردد خودرو ها و ترافیک ایجاد شده ناشی از تردد های بی مورد با آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: شهروندان باید تا حد امکان از تردد با خودروی شخصی به صورت تک سرنشین خودداری نمايند؛ همچنين با در نظر داشتن اعمال طرح ترافیک، طبق برنامه زمانبندی اعلام شده برای خودرو های زوج و فرد، در مسیر های اجرای طرح تردد کنند. گفتني است، طرح ترافیک در کرج از امروز، اول اسفند تا پایان سال از ساعت 16 الی 21 در هسته مرکزی شهر اجرا می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =