راه‌اندازی کمیته فنی تخصصی پیگیری پروژه‌های محیط زیستی

دبیر شورای مشورتی سازمان های مردم نهاد استان به عنوان مجری همایش دولت، سمن ها، دانشگاهیان و رسانه گفت: کمیته فنی تخصصی پیگیری پروژه های محیط زیستی استان راه اندازی می شود.

همایش هم‌اندیشی دولت، سازمان‌های مردم‌نهاد، دانشگاه و رسانه درباره، "ریزگرد ها و راهکارها" با حضور مسئولان استانی و فعالان محیط زیست و اصحاب رسانه در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی برگزار شد.

دبیر شورای مشورتی سازمان های مردم نهاد استان در ابتدای برنامه گفت: همانطور که از عنوان همایش مشخص است، این نشست با مشارکت دولت، سمن ها، دانشگاهیان و رسانه های حامی محیط زیست انجام می شود.

رضا فریدونی افزود: چند محور در همایش فوق مورد بررسی و هم اندیشی قرار می گیرد. در محور اول، شرایط موجود تبیین می شود و اینکه در چه وضعیتی قرار داریم. محور دوم، به راهکارهای موجود، با توجه به وضعیت کانون های گرد و غبار خیزِ استان و محور سوم، با توجه به حساسیت و وضعیت پیش آمده و همچنین پیگیری و انتقال مطالبات و حساسیت ها به پایتخت از طریق استاندار محترم خوزستان، دولت کدام راهکار ها را در دستور کار خود قرار داده است.

فریدونی همچنین گفت: در نهایت کمیته ای «فنی- تخصصی» متشکل از فعالان سازمان های مردم نهاد، دانشگاه و رسانه برای نظارت بر پیشبرد پروژه هایی که دولت در دستور کار قرار می دهد، به استاندار خوزستان پیشنهاد می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =