حسین پاکدل، حمیدرضا نعیمی، عاطفه رضوی، مهدی پاکدل، کوروش تهامی و ایمان افشاریان عوامل نمایش «کابوس حضرت اشرف» به خبرآنلاین می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فردا چهارشنبه چهارم اسفند، عوامل نمایش «کابوس حضرت اشرف» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل، دراماتورژی ایمان افشاریان و با بازی حمیدرضا نعیمی، عاطفه رضوی، مهدی پاکدل و کوروش تهامی، مهمان کافه خبر خواهند شد و کاربران می‌توانند پرسش‌های خود را از این هنرمندان در قالب کامنت زیر همین مطلب مطرح کنند. 

«کابوس حضرت اشرف» به از زندگی احمد قوام ملقب به قوام‌السلطنه می‌پردازد. احمد قوام سیاستمدار ایرانیِ پایان دوران قاجار و روزگار پهلوی بود که پنج بار نخست‌وزیر ایران شد؛ دو بار در پایان دوران قاجار و سه بار در زمان حکومت محمدرضا پهلوی. او در زمان قاجار لقب قوام‌السلطنه یافت و محمدرضا شاه به او لقب حضرت اشرف داد.

در نمایش «کابوس حضرت اشرف»، نقش قوام بر عهده حمیدرضا نعیمی است. مهدی پاکدل نقش آیت برادر همسر قوام را بر عهده دارد و عاطفه رضوی همسر قوام است. کوروش تهامی نیز نقش سیدضیاء را بازی می‌کند.

در سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر، حسین پاکدل در فیلم سینمایی «گشت 2» به کارگردانی سعید سهیلی، مهدی پاکدل در «ماجرای نیم روز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و کوروش تهامی در «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌اله حضور داشتند.

57242 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =