ما خودمان را پدر کیک ایران می‌دانیم

مدیرروابط عمومی شرکت درنا در شرح سیر شکل گیری این محصول و استفاده از بهترین مواد اولیه را راز موفقیت خود دانست که توانسته از دیروز تا به امروز لحظات به یاد مادنی را برای تمام اقشار سنی فراهم کند.

فرهاد حقیقی اظهار کرد: کار ما از سال 1344 توسط پدر گروه درنا آقای حاج میرزا اقا رسولوی که به پدر کیک ایران شهرت دارد، آغاز شد که درآن زمان کیک صنعتی در ایران وجود نداشت و ابداع کیکهایی با شکلهای مخروطی توسط ایشان پایه گذاری شد . ابتدا به ساکن در یک کارگاه کوچک در میدان امام حسین شروع به کار کردیم و با تلاش و همت بسیار در سالهای بعد توسط پسران پدر کیک ایران ، آقایان رسول و بیوک صمد رسولوی، شرکت به شکل امروزی خود درآمد و با ورود تکنولوژی های جدید کیک درنا با بهترین مواد اولیه شروع به تولیدکردو از شروع تولید این کیکهای صنعتی، 53 سال می گذرد .

حقیقی استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی به روز را از جمله شاخصه های خط تولید خود بیان کرد و اظهار داشت: استفاده از بهترین مواد اولیه که 70درصد ان مواد، اسانسس های خارجی است و تنها ارد و شکر را از ایران تهیه می کنیم در سیاست های ما گنجانده شده و به آن پایبندیم و همچنین بهترین مدیران کنترل کیفیت را استخدام کردیم که 12 سال است مفتخر به همکاری با آنها می باشیم .

فرهاد حقیقی در ادامه اضافه کرد : اخرین مزه ها و مدل های کیک ها را تولید می کنیم و در این حوزه تیمهایی در کنار ما هستند که طعم و میزان کیفیت آنها را تست کرده و میانگینی از فرایند شروع و شکل گیری تا به اتمام کار رسیدم محصول را در اختیار ما قرار می دهند .

وی از تولید محصول جدید و متفاوت خبر داد و گفت : در حال حاظر کیک های پروبیوتیک را تولید می کنیم و با خوردن آن کسانی که مشکل ترش کردن معده را دارند برطرف خواهد شد .دسته های گوناگون کیکهای درنا ،با طعمهای متفاوت و خوشمزه که به صورت سرد و گرم میتوان آن را سرو کرد به نام فان کیک در بازار عرضه می شود .

فرهاد حقیقی در حوزه اشتغال زایی در این شرکت عنوان کرد : ما تقریبا در فصول مختلف در یک سری مقاطع افت فروش داریم ،مانند شهریور ماه که بچه ها در این ماه به مدرسه نمی روند. و معمولا از مهرماه به بعدکه مدارس باز می شوند، دچار کمبود نیرو میشویم. به دلیل بالا رفتن تولید. ما 7خط تولید داریم که 24 ساعت کار میکنند. و برای توسعه منابع انسانی و نیرو هاو ما از کارگر تا مدیران مختلف از مهر ماه تا برج 9 جذب نیرو داریم.

مدیر روبط عمومی درنا در خصوص مشکلات و چالشهای حوزه کاری خود بیان کرد : در بعضی شرایط با مشکل تامین مواد اولیه روبه رو هستیم مانند خرید آرد و شکر که بر حسب قیمت کم و زیاد آنها باعث تغییر قیمتهای محصولات ما می شود در حالی که نمی توا نیم قیمتهای خود را افزایش دهیم. در حال حاضر ما را به عنوان یک برند خوب میشناسند . که این خود نقطه عطفی است که در زمانهایی که ما مجبور به خرید مواد اولیه با قیمت بالا باشیم و کمی بر قیمتهای ما تاثیر می گذارد که این بر اعتبار و صاحب سبک بودن ما تاثیری نخواهد گذاشت .در حال حاضر ما 54000 شعبه فروش داریم . که هر سال به مناسبتهای مختلف به ویژه عید نوروز برنامه های خاصی را ترتیب خواهیم داد تا همیشه محصول جدید و قابل قبولی برای مردم خوب ایران به خصوص شهروندان استان البرز داشته باشیم .

فرهاد حقیقی در حوزه رقابتی با بازار جهانی اظهار کرد : ما به کشورهای عربی ،افریقایی و حتی اروپایی صادرات داریم و به دلیل استقبال از کیفیت و شکلهای متنوع در محصولات خود می توانم به صراحت بگویم که توان رقابت با کشورهایی که در حال حاضر در سطح بین بالای کیفیت می باشند را دارا هستیم.

مدیر روابط عمومی شرکت درنا در پایان تاکید کرد : بحث کیفیت در درنا، کلیدی ترین و اساسی ترین بخشی هست که ما هرگز از ان نمی گذریم. تحت هیچ شرایطی با مواد اولیه ی نا مرغوب تولیدی نخواهیم داشت و اگر مواد اولیه ی دلخواه را نداشته باشیم خط تو لید ان محصول را متوقف میکنیم. حتی اگر سفارش هم از ان داشته باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =