مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه پیام مشترک برق و نفت تامین بی وقفه انرژی که نیاز اصلی مردم است گفت: مهمترین منبع تامین انرژی ، مدیریت مصرف است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه مازندران- مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران در نشست با مدیران صنعت نفت مرکز استان ، وفاق و همدلی را زمینه ساز خدمات شایسته به مردم دانست .

شهابی مصرف برق استان را درحال حاضر 800 مگاوات بیان کرد و گفت : این در حالی است که این میزان در تابستان و در ساعات خاصی از روز به 1800 مگاوات می رسد.
وی روند مصرف انرژی برق در استان را مورد بررسی قرار داد و یاد آور شد: معمولاً از فروردین میزان مصرف مشترکان افرایش می یابد و در تیر و مرداد به اوج خود می رسد و تولید برق با هزینه های بسیار سنگین و پایداری شبکه آنهم برای یک تا 4 ساعت کار آسانی نیست .

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران هزینه تولید هر مگاوات ساعت انرژی برق را غیر از هزینه جاری حدود 20 میلیارد ریال معادل دو میلیارد تومان اعلام کرد و از مشترکان خواست تا در ساعت پیک مصرف همکاری صمیمانه ای با خدمتگزاران خود در صنعت برق داشته باشند .

شهابی ساعات اوج مصرف برق در استان را دو مرحله دانست و ادامه داد: یک مرحله ازاوج بار از ساعت 12 تا ساعت 16 و مرحله دوم از ساعت 20 تا 23 می باشد که همکاری و همراهی مشترکان جهت گذر از این ساعات ضروری است .
وی خاطرنشان کرد: اگر همه مشترکان حداقل 5 درصد صرفه جویی در تابستان را سرلوحه کار خود قرار دهند، قطعا"تابستان با کمترین خاموشی را پشت سر خواهیم گذاشت

.
مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، از روسای ناحیه نفت شهرستانهای استان مازندران به لحاظ همکاری صمیمانه در مدیریت مصارف برق CNG ها با اهدای لوح قدردانی کرد.
مهندس طالبی مدیر پخش فرآورده های تفتی مازندران نیز ضمن تشکر و قدردانی از مهندس شهابی مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران ، معاونین ، مشاورین و مدیران زیر مجموعه ، از مهندس سید محمد علیان امیری مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق مازندران به عنوان مدیری موفق و پیگیر در همکاری و هماهنگی در مدیریت برق CNG ها یاد کرد و گفت : وظیفه ملی ما حکم می کند در زمستان و تابستان به یاری سازمانهای خدمات رسان برویم تا مشترکان استان بتوانند با اطمینان و آرامش خیال ، زمستان و تابستان را پشت سر بگذارند .

وی با بیان اینکه عدم فشار مناسب گاز در بسیاری از مناطق ، وظیفه ، سوخت رسانی را دوچندان کرد، افزود: کار سوخت رسانی با مشکلات عدیده ای مواجه است ولی با عزم جدی همکاران ، کوچکترین وقفه ای در امر سوخت رسانی بوجود نیامده است .

وی تصریح کرد: نزدیک به 500 میلیون لیتر فرآورده های نفتی ناحیه ساری به سایر مناطقی که بیش از 100 کیلومتر با ما فاصله داشتند فرستاده شد تا مشکلات هموطنان بر طرف گردد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =