مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران برای طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات شبکه برق از ریزگردها و خدمت به مردم جنوب کشور بویژه کلانشهر اهواز از عزم جدی این شرکت در مقاوم سازی شبکه های توزیع برق خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه مازندران- مهندس قاسم شهابی در آیین تجلیل از زحمتکشان توزیع برق مازندران ،گفت : بعد از طوفان شهریور و برف آذرماه سه بسته 50 میلیارد ریالی برای مقاوم سازی شبکه های توزیع برق مازندران تهیه و یک نسخه از آن به اجرا در آمد .

وی افزود : مقدمات لازم برای اجرای 2 بسته 50 میلیارد ریالی نیز فراهم شده که در صورت تحقق اعتبارات در سال 96 اجرایی می شود .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ضمن بیان امادگی کامل شرکت در مقابله با بحران ها ، افزود : در سال جاری حوادث گوناگونی در مجموعه برق کشور اتفاق افتاد که مازندران نیز از این قاعده مستثنی نبوده که طوفان 12 شهریور و برف و سرمای شدید آذرماه و .... از جمله این حواد ث و بحران ها بوده که الحمدالله با مجاهدت ، فداکاری و تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه مجموعه زحمتکشان این شرکت از تمام حوادث و بحران ها سربلند بیرون آمدیم .

شهابی یادآور شد : در برف گیلان 14 اکیپ عملیاتی با 45 نیروی فنی و تجهیزات کامل و در طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات شبکه برق جنوب کشور از ریزگردها نیز 7 گروه عملیاتی با 30 نیروی فنی حضور داشتند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =