مهر نوشت: سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: سه تصادف زنجیره‌ای در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی به‌وقوع پیوست و بیش از ۵۰ خودرو با حدود ۲۰۰ سرنشین در این سه حادثه با یکدیگر برخورد کردند.

مجتبی محمودی گفت: بر اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی و ایجاد مه شدید در محورهای مواصلاتی استان سه تصادف زنجیره‌ای در محورهای باغچه به مشهد، مشهد به نیشابور و چناران به قوچان رخ داد که در مجموع ۵۰ خودرو با حدود ۲۰۰ سرنشین در این سه حادثه با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از نزدیکترین ایستگاه‌های امدادی به محل وقوع این حوادث اعزام شدند و با همکاری مأموران پلیس راه، اورژانس ۱۱۵ و آتش‌نشانی مشغول نجات و امدادرسانی به مصدومان و حادثه‌دیدگان این حوادث زنجیره‌ای هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: براساس آخرین اخبار دریافت شده تا این لحظه که مربوط به حادثه محور باغچه به مشهد در ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز بوده است تاکنون ۱۲ مصدوم شناسایی شده که یک نفر از آن‌ها که درون یکی از خودروها حبس شده بود رهاسازی شده است.

محمودی تاكيد کرد: عملیات امدادرسانی به مصدومان این سه حادثه زنجیره‌ای همچنان ادامه دارد.

سرهنگ هادی امیدوار نيز اظهار کرد: بزرگراه مشهد به باغچه به دلیل مه شدید و کاهش دید افقی و تصادف زنجیره ای ده ها خودرو با یکدیگر مسدود شده است.

وی افزود: تا زمان مناسب شدن شرایط جوی این انسداد ادامه خواهد داشت.

234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =