ماجرای چشم و هم‌چشمی سرخابی‌های پایتخت بر سر پول!

بازیکنان پرسپولیس اعتراض دارند که مگر استقلالی‌ها قهرمان شده‌اند که پول‌هایشان را زودتر از ما گرفته‌اند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازیکنان پرسپولیس چند روزی است که تمرینات خود را تعطیل کرده اند و در اعتصاب به سر می برند. آنها که حالا خیالشان از بابت قهرمانی در لیگ برتر کاملا راحت شده، می خواهند از این طریق پاداش قهرمانی خود را دریافت کنند. این موضوعی است که چند روزی است باعث شده پرسپولیسی ها با این بهانه در محل تمرین حاضر شوند اما تمرین نکنند. در یکی از همین روزها علیرضا بیرانوند در پاسخ به این سوال خبرنگاران که استقلالی ها مبالغشان را دریافت کرده اند اما شما هنوز طلب خود را از باشگاه نگرفته اید گفته بود: نمی دانم شاید استقلالی ها قهرمان شدند و ما خبر نداریم! 

البته این موضوع تازه ای نیست که بازیکنان استقلال و پرسپولیس حسابی از دریافتی های هم خبر دارند و نسبت به این موضوع حسابی هم چشم و همچشمی دارند. چند وقت پیش هم که استقلالی ها پاداش نگرفته بودند، از جایی شنیده بودند که پرسپولیسی ها حدود شصت، هفتاد میلیون تومان پاداش گرفته اند. این مساله روی اعتصاب استقلالی ها بعد از بازی التعاون و بعد از آن بازی سایپا تاثیر داشت. مساله اصلی هم اینجاست که هر دو باشگاه زیر نظر وزارت ورزش هستند و اسپانسرهایشان هم یکی است. بازیکن های استقلال می گویند چرا مثلا پرسپولیسی ها 80 درصد قرارداد خود را گرفتند ولی ما نگرفتیم. الان هم پرسپولیسی ها اعتراض می کنند که چرا استقلالی ها پولشان را کامل گرفته اند ولی پرسپولیسی ها با وجود قهرمانی در لیگ هنوز پاداش مورد نظر خود را نگرفته اند. 

عبداللهی سرپرست باشگاه استقلال هم امروز در مصاحبه ای نسبت به این موضع گیری پرسپولیسی ها واکنش نشان داد و گفت: تا امروز پرسپولیسی ها بیشتر از ما دریافتی داشته اند و این که ما پول گرفتیم آنها نگرفتند و ... هیچ ربطی به قهرمان شدن ندارد و اصلا مگر به قهرمان شدن است؟!

باید دید این چشم و هم چشمی بازیکنان این دو باشگاه را تا کجا پیش خواهد برد و پرسپولیسی ها آیا می توانند با اعتصاب پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان پاداش خود را نقد کنند یا خیر؟!

 

43258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =