ضرورت ساماندهی و شناسایی رسانه‌های فعال در البرز

مشاور استاندار مدیرکل دفتر و روابط عمومی استانداری البرز گفت: ساماندهی و شناسایی رسانه های دارای مجوز و فعال استان باید در اسرع وقت از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز صورت پذیرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، علی اندرزگو در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز که صبح شنبه در حوزه استاندار برگزار شد با تاکید بر لزوم بسترسازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو افزود: این امر با همراهی و تعامل اعضا ستاد برنامه ریزی و محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: ساماندهی و شناسایی رسانه های دارای مجوز و فعال استان باید از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز صورت پذیرد.

اندرزگو گفت: نشریات و سایت های غیر فعال که در گذشته عملکرد قابل توجهی نداشته و اکنون با توجه به انتخابات پیش رو اقدامات خود را آغاز کرده اند باید رصد شده و مجوزهای آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برخی رسانه ها با انتشار مطالبی خلاف قانون اقدام به تبلیغ و حمایت از کاندیداهای مورد نظر خود می کنند که این اقدام نیز با توجه به زمانبندی انتخابات، اکنون غیر قانونی محسوب می شود.

مدیر کل دفتر روابط عمومی استانداری البرز افزود: افزایش مشارکت مردم در انتخابات و ایجاد شور و شوق برای حضور در پای صندوق های رای از وظایف مهم این ستاد است از این رو ضرورت دارد که برنامه های مربوط به این بخش از سوی اعضا ارائه شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =