۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰

ارسال پیامک در همه ادوار انتخاباتی اخیر یکی از مهمترین راه‌های ارتباطی بین کاندیداها و مخاطبان آن‌ها بوده و از اثرگذار ترین ابزارهای تبلیغاتی نامزدها مخصوصاً در انتخابات شوراهای شهر و روستا به شمار می‌رود.

حتی با وجود پیام رسان‌هایی نظیر تلگرام و .... که در عرصه ارتباطات شخصی کاملاً عمومیت پیدا کرده‌اند، در عرصه ارتباطات کلان و تبلیغات، کارشناسان همچنان پیامک را مستقیم ‌ترین راه برقراری ارتباط با مخاطب می‌دانند. از آن‌جایی که پیامک‌ها از مهترین ابزارهای تعامل مستقیم بین نامزدهای انتخاباتی و مخاطبانشان می‌باشند، این قضیه در عرصه سیاست و انتخابات نیز اهمیت زیادی دارد.

در همین راستا و در طول ایام انتخابات، سامانه‌ای در کشور ایجاد شده است تا کاندیداهای محترم بتوانند به صورت هدفمند، در کوتاه ترین زمان ممکن و فارغ از پیامک‌های مزاحم به تبلیغ فعالیت‌های خود بپردازند.

وحید خسروی مدیر عامل شرکتی که بانی این سامانه بوده، گفت: پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم را کم کردیم تا در ایام باقی مانده نامزدها بهتر در دید مردم قرار گیرند.

وی ضمن آرزوی انتخاباتی پر شور ادامه داد: پیامک‌های تبلیغاتی که سالهاست بهترین گزینه برای تبلیغات مستقیم بوده‌اند، در زمان حاضر درحال تغییر ماهیت به بهترین ابزار برای اطلاع رسانی هستند. نامزدهای محترم شورای شهر و ستادهای انتخاباتی نیز می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به فرمهای ثبت نام طولانی، اقدام به ارسال پیامک به هموطنان در شهر یا استان مورد نظر خود نمایند. به همین منظور سامانه‌ی اختصاصی پیامک تبلیغات انتخاباتی راه اندازی شد تا کاندیداها بتوانند با سهولت کامل برنامه‌ها و اخبار خود را (با درج لینک) به اطلاع عموم مخاطبان خود رسانده و به این صورت ارتباطی مستقیم را با آن‌ها ایجاد کرده و بلافاصله بتوانند محتوای مورد نظرشان را به دست مخاطبان مورد نظر برسانند. 

گفتنی است نامزدهای محترم انتخابات شوراهای شهر و روستا و یا مسئولین ستادهای آن‌ها می‌توانند برای استفاده از این امکانات و دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی این سامانه به نشانی انتخاباتwww.sms.ir/ مراجعه نمایند و یا برای مشاوره با شماره تماس 2853-021 داخلی 96 تماس بگیرند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660057