کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

نظام وظیفه

- طبق قاون مجلس کسانی که در در دوران دفاع مقدس دچار آسیب جسمی شدند ومدارک بالینی ندارند باید برای کمسیون پزشکی از طرف یگانه اعزام به بنیاد شهید معرفی شوند این جانب ازسال88 پیگیر هستم ولی به هیچ جایی نرسیدم ایا درست است از حق حقوقم بگذرم یا ارگان مربوط نپذیرد به کجا باید مراجعه کنم.

- با سلام.خرید خدمت سربازی غایبین داره انجام می شود و یک بندش که مربوط به فرزندان ایثارگرانه اجرا نمی شود‏.لطفا از نظام وظیفه بپرسید این رفع ابهام که گفتند انجام نشد؟ و از نمایندگان مجلس هم بپرسید که رفع ابهام این موضوع کی انجام می گیرد.ممنونم.

2

اقتصاد

- با سلام لطفا از وزارت محترم بهداشت و شورای عالی داروسازی پیگیری کنید چرا فارغ التحصیلان دوره دکترای تخصصی از دانشکده های داروسازی برای انجام تعهد خدمت به عنوان هئیت علمی هنوز هم سردرگم هستند و محدودیتهای شدیدی در قبال جذب این افراد اعمال می شود؟

- با سلام اینجانب حدود 2 سال است که حکم قطعی از وزارت کار نسبت به یک شرکت ساختمانی که پیمانکار وزارت راه است را گرفتم ولی حقم را که 30 میلیون تومان است را نه از پیمانکارمی توانم بگیرم و نه کارفرما. حالا من چیکار باید بکنم.

 - سلام ما از تیر ۹۵ برای وام ازدواج ثبت نام کردیم و پست بانک را در ثبت نام اینترنتی انتخاب کردیم ولی هنوز خبری از وام نیست.

- از دولت محترم خواهشمندیم فکری به حال ما طراحان معماری وساختمان عضو نظام مهندسی بکند ما از دست دلال شهرداری خسته شده ایم از طرفی اوضاع بد کاری واز طرف دیگر این واسطه ها در شهرداری ونفوذ آنها در دفاتر استانداری ما تمامی کارهای خوب دست آنهاست پروانه ما هم دیگر به درد نمی خورد. بعداز این هم تحصیل ومشقت در گرفتن پروانه افراد غیر مسول باید کارها را دردست بگیرند خواهشمندیم برای درست شدن این وضعیت تمامی قرارداد های طراحی در نظام مهندسی بسته شود وتمام مبلغ به امور مالیاتی فرستاده شود تا دست دلال کوتاه شود تشکر

3

آموزش

بارها به وزارت آموزش وپرورش در باره شهریه مدارس نمونه دولتی نامه نوشتم ولی جوابی ندادند.آیا بچه ای که شاگرد زرنگی است باید در مدرسه نمونه دولتی شهریه پرداخت کند؟

4

شهری

خواهشمند است با مسولان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد افزایش تعداد اتوبوس در مسیر چیتگر شریعتی صحبت کنید. برنامه زمانبندی در اول صبح از ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۰۰ صبح هر پنج دقیقه یکبار بود اما جدیدا به هر ۲۰ دقیقه رسیده باتوجه به تعداد تردد زیاد در اتوبان همت از مسیر غرب به شرق در اوایل صبح متاسفانه همشهری های محترمی که به ناچار از اتوبوس استفاده می کنند در وضعیت بغرنجی قرار گرفتند، خواهشمند است با مسولان ذی ربط در مورد افزایش اتوبوسها و یا ایجاد خط بی ارتی در اتوبان همت صحبت شود. لازم به توضیح است این مشکل حداقل هزار نفری است که با اتوبوس اول صبحاستفاده می کنند، در ضمن اگر خط بی ار تی ایجاد شآد بسیاری از کسانی که از خودرو شخصی بصورت تک سرنشین استفاده می کنند حتما

 

 

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =