تلاش محبی‌نیا برای برای بیان نظرش در مورد بخشی از لایحه حمایت از توسعه ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، به قهر او با رئیس مجلس ختم شد.

به گزارش خبرآنلاين؛ جهانبخش محبي‌نيا نماينده مردم میاندوآب كه براي رفع ابهامي فرصت صحبت پيدا كرده بود، قبل از بيان نظرش، خطاب به رئيس مجلس كه همزمان در حال گوش دادن به صحبت ديگر نمايندگان حاضر در جايگاه هيئت رئيسه بود، گفت: آقاي دكتر التفات مي فرماييد؟ من جواب ابهام آقاي بحريني را بدهم؟ آقاي دكتر لاريجاني...

او تلاش كرد صحبت هايش را ادامه دهد حتي در ادامه از يك عضو هيئت ريسه خواست كه حواس رئيس مجلس را پرت نكند و گفت: «آقاي دكتر وكيلي اين موضوع  يك مقدار حساسيت دارد اگر جسارت نباشد...»

محبي نيا پس از آنكه از تلاشش نا اميد شد با حالت قهر خطاب به رئيس مجلس گفت: اين دوستان اجازه نمي دهند تا شما گوش كنيد؛ والسلام! من صحبتي ندارم.

اين قهر كردن محبي نيا با واكنش خاصي از جانب رئيس مجلس همراه نشد و رئيس خواست كه موافق صحبت كند. نكته‌اي كه موجب خنده برخي از نمايندگان هم شد.

البته اين ناراحتي محبي نيا چندان طولاني نشد و او دقايقي بعد در تذکری لب به سخن گشود و گفت: طی روز گذشته و امروز با بیاناتی در صحن مجلس مواجه بودیم که شان مجلس را زیر سوال می‌برد. طبق قانون اساسی مجلس می‌تواند در عموم مسائل کشور اظهارنظر کرده و در حدود قانون اساسی، قانون وضع کند و پس از طی مراحلی برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

او با انتقاد از همكارانش كه در اظهارنظرها مصالح عمومي را رعايت نمي‌كنند، ادامه داد: بعضی از همکاران ما در مجلس نقش نهاد مجلس را کمرنگ می‌بینند که از آنها می‌خواهم که بیش از این شان مجلس را پایین نیاورند.

27217

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =