جذب ۱۰ میلیارد برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان

ایسنا نوشت: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از جذب 10 میلیاردی اعتبار از استانداری برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان- یدالله دلارام اظهار داشت: در حال حاضر مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: برای احداث این مرکز به 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز بود و قرار بر این شد که 4 میلیارد تومان از آن از طرف استانداری و 4 میلیارد دیگر از طرف بنیاد حفظ آثار مرکز تحقق پیدا کند .

دلارام ادامه داد: از 4 میلیارد تومان استانداری، تاکنون یک میلیارد تومان به صورت ریالی و یک میلیارد در قالب اقدامات اجرایی تحقق پیدا کرده است .

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد : برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان به 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم .

وی یادآور شد: این یادمان قرار است در 3 فاز احداث می‌شود .

دلارام گفت: کمبود اعتبار سد راه احداث این طرح ارزشی در استان است؛ در صورت تحقق اعتبار ظرف یکسال آینده این پروژه به افتتاح می‌رسد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اظهار کرد: ایجاد این یادمان برای ثبت رشادت‌های رزمندگان لرستان در هشت سال دفاع مقدس ضروری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =