در پی حواشی غیرقانونی و دشمن شادکن تظاهرات شکوهمند روز قدس وزیر کشور به معاون امنیتی و انتظامی خود دستور پیگیری داد.

به گزارش خبرآنلاین، متن نامه عبدالرضا رحمانی فضلی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
جناب آقای ذوالفقاری
معاون امنیتی و انتظامی
سلام علیکم

به دنبال وقوع اتفاقات ناگوار و وحدت شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس که میراث انسجام آفرین بنیانگذار انقلاب اسلامی می باشد و در جریان آن عده ای قانون ستیز مبادرت به حاشیه سازی علیه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و تعدادی دیگر از مقامات کرده و حرکت عظیم ملت بزرگوار و شریف ایران را تحت الشعاع رفتار غیر انقلابی خود کردند، لازم است با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری که ضمن تصریح مخالفت خود با اینگونه اقدامات ،آن را به ضرر کشور بیان فرمودند با هماهنگی و مساعدت وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی نسبت به پیگیری موضوع و به موجب قانون معرفی خاطیان به مراجع قضائی اقدام نمائید.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور»

ضرورت برخورد با جریان‌های زمینه‌ساز تحرکات دشمن شادکن


وزارت کشور همچنین درباره حماسه راهپیمائی مردم ایران در روز جهانی قدس اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش ایسنا در متن این اطلاعیه آمده است:

«باسمه تعالی

اکنون که در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، راهپیمائی روز جهانی قدس با شکوه وصف‌ناپذیر در گوشه گوشه وطن برگزار شده است و ملت مسلمان ایران با احیای این سنت گرانقدر انقلاب اسلامی، همراهی خود با محرومان و مستضغفان و پایداری و ایستادگی خود بر آرمان اسلامی فلسطین را برابر دیدگان افکار عمومی جهان به منصه ظهور رساندند، وزارت کشور با شکرگزاری به درگاه الهی برای این توفیق بزرگ، مراتب تقدیر و سپاس صمیمانه و خالصانه خود را به پیشگاه ملت سربلند ایران تقدیم می‌کند.

بحمد الله این راهپیمائی بزرگ در سراسر کشور با حضور مقتدرانه اقشار گوناگون ملت و با تلاش همه نیروهای حافظ نظم و امنیت کشور در امنیت و آرامش کامل برگزار شد و جلوه ای دیگر از وحدت و انسجام ملی و استواری این سرزمین پرگهر بر آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری گرانقدر را به نمایش گذاشت.

حماسه بزرگ حضور ملت ایران در راهپیمائی دشمن شکن روز قدس، البته با برخی حواشی بسیار محدود نظیر اقدام غیرقانونی و دشمن شادکن تعدادی انگشت شمار از عناصر غافل یا فریب خورده در قالب توهین به برخی مقامات ارشد نظام همراه شد که رفع آن، مستوجب برخورد ریشه ای و ارزیابی علل اصلی وقوع چنین غفلت‌هایی است.

وزارت کشور با ابراز تأسف از چنین کوته‌اندیشی‌های وحدت‌شکنانه بر ضرورت برخورد با جریان‌های شبه رسانه‌ای زمینه‌ساز و سبب‌ساز این‌گونه تحرکات دشمن شادکن تأکید می‌کند.

بعلاوه به استحضار ملت شریف و شهید پرور ایران و رسانه‌ها می‌رساند؛ بررسی دقیق ابعاد مختلف این موضوع در دستور کار مراجع ذیربط قرار گرفته و نتایج آن اعلام خواهد شد.»

 

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    7 114
    اقای وزیر کشور بهتر است به تخلفات استانداران و فرمانداران و بخشداران و دهداران تحت امر خویش در جریان انتخابات رسیدگی کنند و نگران جماعتی از عامه مردم نباشند که در راهپیمادی روز قدس چه گفته اند اولی واجب تر است
    • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
      35 3
      سکوت مرگبار برخی رسانه‌های زنجیره‌ای و تأیید تلویحی و کامنت‌هایی از این دست، نشان از توهین تشکیلاتی و تیمی یک نهاد خاص به منتخب مردم دارد.
  • احسان AU ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    56 2
    فقط در حد حرف ، هر وقت عمل شد درسته ، مملکت گل و بلبل شده
  • حامد IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    53 2
    الانه که وزیر کشور به دوقطبی سازی جامعه متهم بشه نکته بعدی اینه که اونهایی که سفارت آتیش زدن و فیلمش هم موجوده آیا برخوردی باهاشون دشه؟
  • بی A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    73 3
    وقتی پای صحبت مردم می نشینید همه می دانند از کجا آب می خورد ولی کسی جرات بیان رسانه ای آن را ندارد ولی در اتوبوس و مترو همه می گویند کار کار ....هست
  • .سمندون A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    37 1
    ماها که به اقای روحانی رای دادیم الان متوجه می شویم که انتخاب ما چقدر سازنده بود وچقدر درست رای دادیم موفق باشید اقای روحانی
  • ممد IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    41 2
    آتش به اختیار هستند، هیچ برخوردی هم صورت نخواهد گرفت.
  • بی نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    30 2
    سکوت قوه قضاییه و دادستانی ؟
  • حسن A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    28 3
    اینها اتش به اختیار هستند
  • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    21 2
    آیا مسئول این فحاشی؛ مخاطبین دولت بی‌اسلحه نیست؟ همان‌هایی که پس از شلیک موشک، دولت و وزیر اطلاعات را به دروغگویی متهم کردند
  • ایرانی EU ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    34 0
    یکی از مشخصات این افرادی که بهشون میگن خودسر اینه که زورشون ازهمه بیشتره و هیچ نیرویی هم نمیتونه جلو اونارو بگیره
  • بی نام A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    38 1
    در عجبم از نیروهایی که خودشونو ارزشی مینامند ولی به منتخب 24 میلیون رای دهنده در روز رمضان توهین میکنند. چقدر رفتار این ها با رفتار باکری و همت ها فاصله دارد. چقدر رفتار اینها و رفتار خوارج 1400 سال پیش شبیه است. خود میبرند و خود میدوزند و خود شمشیر میکشند و خود مجازات میکنند و بدتر از همه فکر میکنند عملشان عین اسلام هست. آیا واقعا داعش فقط وهابیون هستند و یا اینکه داعش یک منش و مسلک است که ربطی به دین ندارد؟؟؟؟
  • مصطفی اصفهانی A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    33 1
    حرکت های سازمان دهی شده که متهم نداره اگه متهمان حمله به سفارت انگلیس و عربستان ترور سعید حجاریان وووو محاکمه شدند اینها هم بله
  • بی نام IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    6 1
    آقای وزیر محترم کشور با همه احترامی که برایتان قایلم فکر می کنم شناسایی و معرفی کسانی این توهین ها را مرتکب شده اند جزی خطوط قرمز باشد واز شما ساخته نیست.