مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از اعطای تندیس سومین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت کشور به پالایشگاه این شهر خبر داد.

اسفندیار دائم الذکر در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: در گزارشی که به این همایش ارسال شد ضمن معرفی شرکت، آرمان، سیاست ها و ارزش های آن، برخی از مهم ترین اقداماتی که در چند سال گذشته در راستای پایداری صورت گرفته، ارائه شده است.

وی ادامه داد: در این گزارش همچنین سیاست های مسئولیت اجتماعی و مدل اجرایی آن، منشور مسئولیت های اجتماعی شرکت، مدیریت ذینفعان، حاکمیت سازمانی، فعالیت های کاری کارکنان، محیط زیست، حقوق شهروندی، مشارکت اجتماعی، مشتریان، بازار و کسب و کار درج شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان نتایج عملکردی در ارتباط با مسئولیت اجتماعی شرکت و چک لیست سالانه مسئولیت اجتماعی پالایشگاه آبادان را از دیگر موارد تدوین شده در این گزارش برشمرد.

دائم الذکر با بیان اینکه پالایشگاه آبادان تلاش در استقرار پایداری در مجموعه فعالیت های خود دارد، اظهار داشت: این پالایشگاه با توجه به آرمان و سیاست های شرکت خواهان آن است که در زمینه مسئولیت اجتماعی پالایشگاه آبادان نقش خود را به عنوان شرکت پیشرو ایفا کند.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ها و شرکت ها تأثیر عمده ای بر سیستم اجتماعی دارند، گفت: این فعالیت ها باید به گونه ای باشد که اثرات مثبت حاصل از آن را به حداکثر و اثرات منفی را به حداقل کاهش داده و به عنوان تأثیرگذارترین عضو جامعه، نگران نیازها و خواسته های دراز مدت جامعه باشند و در جهت رفع معضلات آنها بکوشند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی حقوق مصرف کننده ها، حمایت های زیست محیطی، رعایت اخلاق حرفه ای، فعالیت های اجتماعی و خیرخواهانه شرکت را شامل می شود.

به گفته دائم الذکر، پالایشگاه آبادان به عنوان یک بنگاه اقتصادی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، این اجزا را به هم وصل کرده و فعالیت های خود را حول یک چارچوب خاص معنوی که حمایت کننده تجارت و تامین منافع ذی نفعان است، سازمان دهی می کند.

48

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =