از پس‌لرزه‌های مهمانی اصولگرایان با تتلو تا آغاز پرداخت وام ۱۰ میلیونی بانک‌ها/ پربازدیدهای ۳۱ تیر

در روز آخر تیر، همچنان نزدیکی اصولگرایان به تتلو مورد بحث و انتقاد است.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر به انتقاد از اصولگرایان اختصاص داشت؛ واقعا چرا در بین این همه آدم انقلابی یک نفر نبود که به گردهمایی ضداخلاق، واکنش نشان دهد؟ برای مردم هم مهم بود بدانند کدام‌یک از وزرای کشور به جانشینی فرماندهی کل قوا در امور ناجا نرسیدند؟ نقل قول پربازدیدی از عضو ستاد قالیباف هم مطرح شد که گفت رییسی و قالیباف انصافا علیه هم رقابت کردند.

در سرویس اقتصادی پربازدیدترین خبر به قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های کمتر از ۵ سال در تهران اختصاص داشت. همچنین خبر تولید خودرو با آلودگی به اندازه یک تانک  هم بازدید زیادی داشت.  آماده‌باش بانک‌ها برای پرداخت وام‌های ۱۰ میلیونی نیز مخاطبان زیادی را جذب کرد.

در سرویس فرهنگ و هنر خبر پربازدیدی گفت: گوینده رادیو و تلویزیون به دام زورگیرها افتاد. همچنین عنوان شد مجری تلویزیون جای ابوبکر البغدادی نشست. در این سرویس اعلام شد حمید معصومی‌نژاد خبرنگار رسمی صداوسیما نیست.

در سرویس جامعه، پربازدیدترین اخبار درباره نقل قول یک دختر ایزدی که برده جنسی داعش بود؛ اختصاص داشت. او گفت: به خانه برمی‌گردم تا انتقام بگیرم. همچنین ماجرای پورشه‌سواری وزیر بهداشت از زبان خودش هم بازدید زیادی را به خود اختصاص داد. در خبر پربازدید دیگری اعلام شد محدودیت‌های جدید معاینه فنی از فردا اعمال می‌شود.

در سرویس بین‌الملل این سوال پربازدید بود: آیا دولت نباید جواب مخالفانش را بدهد؟  از آمریکا هم خبر پربازدید رسید که سارا سندرز سخنگوی جدید کاخ سفید شد.

در سرویس طنز هم مشخص شد قالیباف را این‌طوری هل دادند!

 

57231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =