۰ نفر
۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
توفان رامین علیه مدیران پرسپولیس

رامین رضاییان با انتشار متنی از مدیران پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رامین رضاییان مدافع راست فصل گذشته تیم پرسپولیس که در نهایت توسط برانکو از تیم کنار گذاشته شد، برای فصل پیش رو به تیم اوستنده بلژیک پیوست تا سال جام جهانی را در جایی غیر از ایران بگذراند.

حالا رامین با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش به شرح اتفاقاتی پرداخته که بر او گذشته و در آن از مدیران تیم پرسپولیس هم انتقاد کرده.

" ‎سلام به بهترينا.‎همتون مى دونيد كه تو اين ماه هاى سخت فقط شماها بوديد كه بهتون اطمينان داشتم و فقط با شما بود كه مى تونستم حرفاى دلم رو بزنم‎چه تو روزايى كه بازى مى كردم و تمام تلاشم خوشحالى شما بود و چه روزايى كه بازى نمى كردم و تلاشم بود تا ناراحتتون نكنم و چه روزايى كه البته بدترين شايعات و سخت ترين تصميمات جلوى روم بود اما نخواستم نگرانتون كنم.و مطمئن باشيد صبر و سكوتم بخاطر شماها بود نه بخاطر اون بند بيخود در قراردادام و عليرغم تمام تلخى و اتفاقات فصل گذشته يه لحظه به قرارداد با مديران كه نه به تعهد بزرگم به پيرهن پرسپوليس و هوادارا غافل نشدم و هيچ صفر و عددى نتونست باعث بشه تا اونو جايگزين شماها كنم...

اين اتفاقات در حالى افتاد كه من ثانيه به ثانيه، در حال عذاب بودم اما هيچ وقت از ياد شما غافل نبودم.هيچ منتى هم نيست و الانم اينا رو نگفتم تا منت بزارم و شما بزرگترين منت رو سرم گذاشتيد كه دوستم داريد و براى موفقيت نمايندتون دعا مى كنيد...‎اما همه اين درد دل ها رو گفتم تا شرح حال الانم رو بگم؛ فصل گذشته اتفاقاتى افتاد كه از جمع پرسپوليس كنار رفتم و ضمن اينكه پولى نگرفتم قرار شد مبلغى هم به عنوان پول رضايتنامه پرداخت كنم... بگذريم از اينكه باشگاه تو اون روزاى سخت نه تنها كمك بزرگى نكرد و تو فصلى كه پولى نگرفتم از من پول رضايتنامه گرفت ٧٠٠ ميليون طلبمو بخشيدم ١٥٠ ميليون نقد دادم و قيد كردن كه در صورتى كه فصل بعد قراردادم بالاى ٧٠٠ ميليون باشه بايد ١٥٠ ميليون ديگه هم بدم.‎گذشت و امروز بلژيك اومدم اما باشگاه از دادن آى تى سى من خوددارى كرده و اعلام كرده تا باقى پول رو ندم اين اجازه رو بهم نميده.

من تمام پولى كه داشتم رو فصل گذشته به باشگاه بخشيدم و مبلغ رضايتنامه رو هم دادم اما الان اگه مجوز من صادر نشه اوستنده هم پرداختى به من نداره كه باقى خواسته مسوولاى پرسپوليس رو بدم، كه جواب مسيج منو هم ندادن كه ازشون بخوايم ازم چك قبول كنن!شايد انها دوست داشتند برم به جايى كه قلب و دل تون بشكنه مثل من كه اينجوري باهم رفتار كردند كه اينجا بايد آبروى من برود و در غربت سرمربى ام بپرسد كه چى شده آى تى سى صادر نميشه و من بگم به خاطر عشقم به پرسپوليس و اينكه مديراى تيم تو قراردادم نوشتن اگه برم خارج ( نه ليگ ايران كه اگه به يكى از اون پيشنهادات مالى فوق العاده جواب مثبت ميدادم نيازى به پرداخت اين پول نبود) بايد اين ملبغ رو بدم. برم و پولمو نگيرم و پول براى رضايتنامه قرض كنم، من اين پول را از هر طريقي شد جور كردم و ديروز دادم ولي بازم فداي سرتان فقط خواستم در جريان باشيد. "

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =