فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: غیور مردان و پاسداران مدافع حریم معصومیت و مظلومیت اهل بیت که در مقابل تکفیری‌ها و داعشی‌های دست از عقل و عدل و انسانیت شسته ایستاده‌اند و با نثار خون خود از درخت تنومند اسلام ناب محمدی(ص) حراست می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، متن پیام سردار غلامرضا سلیمانی به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی به شرح زیر است:

«شهادت هنر مردان خداست و چه زیبا و باشکوه است که یک بار دیگر غیورمردانی از دیار علوی با نثار خون و شهادت در راه دفاع از فرهنگ عاشورایی، هنرمندانه سرود ایثار و شهادت و ظلم‌ستیزی سرودند و به سوی معبود خود پر کشیدند.

غیورمردان و پاسداران مدافع حریم معصومیت و مظلومیت اهل بیت که در مقابل تکفیری‌ها و داعشی‌های دست از عقل و عدل و انسانیت شسته ایستاده‌اند و با نثار خون خود از درخت تنومند اسلام ناب محمدی(ص) حراست می‌کنند.

حقیقتاً در معرفی مقام بلند و رفیع این شهیدان اگر نبود آیه‌ای به جز آیه شریفه: «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

همـین کـافی بـود، زیرا شـهدا شمع محفل دوستاننـد، شـهدا در قـهقـهه مستـانه‌شان و در شـادی وصولـشان «عـنـد ربهـم یرزقـونـند» و از نـفـوس مطمئنـه‌ای هستنـد که مـورد خطاب «فادخلنی فی عبادی و ادخلنی جنتی» پروردگارند.

بار الها! ما را به خدمتگزاری در راه آنان و برای هدف بزرگشان توفیق ده و شهدای عزیزمان را در خوان ضیافت معنوی خود از جلوه‌های خاص خویش ارزانی بخش و خاندان بزرگوار آنان را با صبر و اجر قرین فرما و به پدران و مادران و همسران آنان شکیبایی و پایداری عنایت فرما.

اینجانب شهادت افتخارآمیز مدافع حرم اهل بیت(علیهم السلام) سرباز ولایت شهید والامقام محسن حججی را به محضر حضرت ولیعصر(ارواحنا له الفداء) و نایب برحق ایشان فرمانده معظم کل قوا و همچنین همرزمان و شما خانواده محترم تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده به معراج هم نشینی با سیدالشهداء(ع) و ابوالفضل العباس(ع) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.»

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =