هنرمند بنام تبریزی نمایشگاه نقاشی "روایت جنون" را در گالری ساربان تهران دایر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، نمایشگاه انفرادی آثار استاد کیومرث کیاست با تکنیک قلم فلزی و مرکب روی مقوا در ابعاد 50*70 خلق و نمایش گذاشته شده است.

وی در پوستر نمایشگاه خود با اشاره ی تلویحی به حادثه ی تلخ از دست دادن همسرش می آورد: آن روز که پروانه پر کشید و به دوردست ها رفت، لذت دیدن تپه های سبز بهاری را از من گرفت.

در انتهای راهروی ورودی گالری، یک چمدان خاکستری قرار دارد... گویی مقصد مسافرن، "روایت جنون" است! جنونی که زاده ی درد هفتاد ساله ی کیومرث کیاست است و روایتِ یادِ دوست و همسر از دست رفته اش.

نمایشگاه مملو از فیگورهایی است که گروتسک وار، به انتزاع رسیده اند و هذیان هایی که فرم گرفته و همه ی آنچه در وجود و ذهنش می گذشت، روی کاغذ آورده اند.

ساعت که به پنجِ بعدازظهر نزدیک م یشد، گالری ساربان چهره های سرشناس و برجسته ی هنر کشورمان را به چشم می دید و جمعیت انبوهی که موجب فروش شش اثر در ساعت های اولیه نمایشگاه شدند!

کیومرث کیاست زاده  1327 شهر تبریز، این آثار را با تکنیک قلم فلزی و مرکب روی مقوا در ابعاد 50*70، از مرداد 95 تا مرداد 96 خلق کرده است.

"روایت جنون" نمایشگاه انفرادی آثار کیومرث کیاست، روز جمعه 27مرداد 96 در گالری ساربان افتتاح شد و تا دوشنبه 6شهریور 96 ادامه دارد.

در این نمایشگاه همچنین زندگی و آثار کیومرث کیاست که به همت سید امیر سقراطی در قالب کتاب گرد آوری شده، برای علاقمندان امضاء و عرضه می گردد.

علاقمندان می توانند برای دیدن این نمایشگاه همه روزه (به غیر از سه شنبه) از ساعت 16 تا 20 به گالری ساربان واقع در تهران، سهروردی شمالی، هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک 130 مراجعه نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =