فراخوان جشنواره تئاتر خیابانی سقز منتشر شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز با همکاری دفتر هنرهای نمایشی سقز فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی سقز را اعلام کرد.

هیوا حاجی محمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین، اظهار کرد: این اداره با همکاری دفتر هنرهای نمایشی سقز با اهتمام به اهمیت کار فرهنگی، پاسداشت ارزش‌های جامعه، ترویج فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی و بالا بردن فرهنگ شهروندی پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی سقز را برگزار می‌کند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۹ شهریورماه به دبیرخانه جشنواره واقع در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی سقز، دفتر هنرهای نمایشی سقز تحویل دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز به اولویت‌های حضور در جشنواره اشاره و عنوان کرد: نگاه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال)، شهروند و فرهنگ آپارتمان نشینی، شهروند و حفظ شهر، شهروند و شهر پاک، شهروند و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شهروند و ترافیک، موضوعات و آسیب های اجتماعی ( اعتیاد، خودکشی، نزاع خیابانی و تکدی گری) و (بخش ویژه) معلولیت و نشان دادن توانایی‌های آنان از اولویت‌های این دوره از جشنواره تئاتر خیابانی سقز است.

وی با اشاره به اینکه موضوعات آزاد نیز در اولویت بعدی قرار دارند، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۹ شهریور نود و شش به دبیرخانه جشنواره واقع در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی، دفتر هنرهای نمایشی سقز تحویل دهند.

حاجی محمدی اعلام کرد: بازبینی آثار به صورت حضوری و ارائه لوح فشرده توسط بازبین‌های جشنواره ارزیابی خواهد شد و آثار منتخب جهت حضور در جشنواره ۱۲ شهریور معرفی خواهند شد.

وی یادآور شد: این جشنواره ۱۴ تا ۱۷ شهریورماه در محوطه تئاتر خیابانی جنب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برگزار می‌شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =