در ۳۰شهریور، اخبار مربوط به حضور تیم دیپلماتیک ایران در اجلاس جهانی سران ملل متحد و بیانات رهبر انقلاب درباره سخنان گانگستری و کابویی ترامپ پربازدیدتر از سایر مطالب بود.

در صدر اخبار پراهمیت امروز فرمایشات رهبر انقلاب درباره سخنان دیشب رئیس جمهور در سازمان ملل بود که فرمودند: هیچ‌کس نمی‌خواهد مردم را به زور به بهشت‌ ببرد اما...

در این سرویس پاسخ کوبنده روحانی به ترامپ هم پربازدید بود که گفت: منتظریم از مردم ما عذرخواهی کنید. او در بخش دیگری از نشست خبری امروز خود خطاب به رسانه های دنیا گفت: تاسف‌بار است‎‌برجام توسط نااهلان سیاست ازبین برود! در این سرویس گزارش پربازدیدی هم عنوان کرد جمنا همچنان منتظر پایداری‌ها مانده است.

 در سرویس اقتصادی گزارش پربازدیدی درباره نصف شدن مصرف سوخت خودروهای داخلی توجه مخاطبان را جلب کرد. همچنین مردم از دیدن مظنه سزارین‌های میلیونی شوکه شدند. در این سرویس اعلام شد حرکت بازار مسکن به سمت خانه‌های ۵۰ تا ۷۰ متری شروع شده است.

برای بخش وسیعی از مخاطبان سرویس فرهنگی مهم بود بدانند نگار جواهریان در «خندوانه» چه گفت؟ در این سرویس گزارشی درباره تمام گاف‌های یک سریال تلویزیونی هم بازدید زیادی داشت. همچنین آمار تکان‌دهنده بنیاد فیلم بریتانیا از وضعیت زنان بازیگر منتشر و پربازدید شد.

در سرویس اجتماعی اخبار پربازدید بیشتر درباره افزایش قربانیان انفجار در یک مرکز اقامتی در قم رقم خورد. یک یادداشت پرمخاطب هم به مردم یادآوری کرد چرا بچه ها نباید صحنه اعدام را تماشا کنند؟ خبر پربازدید بعدی این سرویس حاکی از این بود که بریتانیایی‌ها ششمین نیروگاه‌ خورشیدی بزرگ جهان را در ایران می‌سازند.

در سرویس بین الملل گزارشی درباره واکنش کاربران توئیتر به حرکات رئیس دفتر ترامپ هنگام سخنرانی او در سازمان ملل بازدید زیادی داشت. پس از آن، اظهارات وزیر خارجه آمریکا دربارۀ دیدارش با ظریف بازدیدها را به خود جلب کرد و در نهایت اتخاذ موضع تازۀ موگرینی دربارۀ برجام پربازدید بود.

در سرویس طنز هم سورپرایز موزیکال برای منصوریان بازدید زیادی داشت.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =