برگزاری کارگاه روش تدریس «خواندن و واژه» توسط بنیاد سعدی

مدیر آموزش بنیاد سعدی از برگزاری کارگاه روش تدریس مهارت «خواندن و واژه» در تاریخ 20 الی 27 آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،عباس نجار در خصوص این دوره ها گفت: دوره­ های تربیت مدرس آموزش زبان فارسی، از مهم­ترین دوره ­های آموزشی بنیاد سعدی است که در راستای گسترش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان به شیوه علمی برنامه ریزی شده است و طی هفته آینده کارگاه تدریس مهارت «خواندن و واژه» برگزار می شود.

او در ادامه افزود: ثبت نام برای این دوره آموزشی آغاز شده و متقاضیان شرکت در این کارگاه در صورتی که پیش نیاز «آشنایی با نظام ها و زیر نظام های زبان فارسی را گذرانده باشند»، مجاز به شرکت در این دوره هستند و می توانند در سامانه مرکز آموزش زبان فارسی بنیاد سعدی( sflc.saadifoundation.ir) ثبت نام کنند.

مدیر آموزش بنیاد سعدی در خصوص سایر ویژگی های این دوره آموزشی توضیح داد: مدرس این دوره خانم دکتر غریبی، پژوهشگر بنیاد سعدی و مدرس گروه آزفا در دانشگاه الزهرا (س)، خواهد بود. این کارگاه، یکی از پنج کارگاه تخصصی دوره های تربیت مدرس است که در مرحله اول فراگیران باید آن را بگذارنند تا وارد دوره های تکمیلی شوند.

نجار همچنین گفت: مخاطبان این دوره فارغ التحصیلان رشته های آموزش زبان فارسی به خارجیان، زبان شناسی، ادبیات و آموزش یکی از زبان های خارجی در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =