نیما کرمی با حضور در برنامه «دورهمی» درباره بیماری که در ظاهرش تاثیر گذاشته بود توضیح داد و از قضاوت‌هایی که از سوی مردم شده است گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیما کرمی مجری تلویزیون و همسرش زینب زارع پنجشنبه 29 دی مهمان مهران مدیری در برنامه «دورهمی» بود.

کرمی در بخشی از این برنامه در مورد حواشی که درباره روبوسی او و همسرش رخ داده بود توضیح داد: «به دلیل اینکه تیتر زدند مجری زن و مرد یکدیگر را بغل کردند و نسبت ما را بیان نکردند حاشیه‌ساز شد.»

او درباره قضاوتی که درباره ظاهرش شد، گفت: «در پیشانی من یک لکه‌ای از یک جوش شروع شد و به مرور زمان بزرگ شد و در کنار این روی سرم هم درست شد. این اواخر هم که شدت گرفته بود دیگر نفس کشیدن را هم برایم سخت کرده بود. یک بیماری به نام خودایمنی است که سیستم بدن معکوس عمل می‌کند و پس از بیماری به درمان می‌پردازد و به نحوی خودزنی می‌کند.»

این مجری ادامه داد: «در طول این مدت که پنج، شش سال طول کشید خیلی از قضاوت‌ها اذیت شدم تا اینکه به هر طریقی بیماری من بهبود پیدا کرد و کم کم آن لکه محو شد و آن وقت کامنت‌هایی برایم می‌گذاشتند که دیدی خدا تو را زد و می‌خواستی جای مهر بذاری نشد.»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =