در روز شنبه 30 دی، پربازدیدترین خبر به درخواستی از سردار قاسم سلیمانی اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره واردکننده آیفون و تعطیلی دولت ترامپ بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، پیشنهادی برای سردار قاسم سلیمانی با عنوان با جوانی که پرچم ایران را آتش زد ملاقات کنید و از او بپرسید پربازدیدترین خبر بود. پشت پرده انتشار فیلم جلسه انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر هم بازدید زیادی داشت. پس لرزهای صبحانه سیاسی ضرغامی با یک اصلاح طلب دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد، تامین اجتماعی واردکننده رسمی آیفون شد پربازدیدترین خبر بود. اعلام زمان تکمیل آزادراه همت کرج دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. سه برابر شدن سود سهام عدالت هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، اظهارات بازیگر «شب های برره» درباره مهران مدیری پربازدیدترین خبر بود. تصویر خواننده مطرح لس آنجلسی روی پوستر یک نمایشگاه هم دیگر پربازدید این سرویس بود. ناگفته های زوج هنری که پس از 22 سال به هم رسیدند هم با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس جامعه، پاسخ آستان مقدس حضرت معصومه(س) به حواشی پیش‌آمده درباره قرآن مطلا پربازدیدترین خبر بود. پاسخ دفتر قالیباف به زیباکلام با عنوان او تعداد کارمندان شهرداری را به ۶۸ هزار رساند، نه ۷۰ هزار بازدید زیادی داشت. خبری هم درباره مهاجرت معکوس از پایتخت نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس بین الملل، واکنش وزارت خارجه به سخنان میهمان برنامه صداوسیما پربازدیدترین خبر بود. تعطیلی دولت ترامپ هم دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. سیدحسن نصرالله عزادار شد هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم حداد، ولایتی و صالحی امیری در صف شغل جدید پربازدیدترین خبر بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =