در روز یکشنبه اول بهمن، پربازدیدترین خبر به اظهارات نایب رییس مجلس درباره احمدی‌نژاد اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره افزایش قیمت دلار و افشاگری بازیگر مرد درباره زندگی شخصی‌اش با لادن طباطبایی بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، مهمترین خبر به پیام رهبر انقلاب به مستندسازان جوان اختصاص داشت.

اظهارنظر پزشکیان درباره رییس دولت دهم با عنوان احمدی‌نژاد باید ثابت می‌کرد ۲۸ سال دزدی یعنی چه، پربازدیدترین خبر سرویس سیاسی بود. سرانجام پول دریافتی صادق زیباکلام از مردم برای کمک به زلزله‌زدگان دیگر خبر پربازدید این سرویس به شمار می‌آمد. روایت سعید حجاریان از تایید صلاحیت هم با بازدید زیادی همراه شد.

در سرویس اقتصاد، افزایش قیمت دلار با عنوان پرواز قیمت ارز در بازار پربازدیدترین خبر بود. افزایش نیافتن حقوق بعضی گروه‌های شغلی در سال آینده دیگر پربازدید این سرویس بود. خبری هم درباره چگونگی فرار اختلاس‌گر 100 میلیاردی وزارت نفت هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ، افشاگری بازیگر مرد سینما از زندگی شخصی‌اش با لادن طباطبایی پربازدیدترین خبر بود. واکنش جواد رضویان به آلودگی هوای خوزستان هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. گزارشی هم درباره بازیگران مردی که بیشترین سیمرغ جشنواره فیلم فجر را کسب کرده‌اند با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس جامعه، انتقادی از رامبد جوان با عنوان برای پول درآوردن سراغ رقاص‌ها رفته‌ای؟ پربازدیدترین خبر بود. گزارشی هم درباره شکل‌گیری موج جدیدی از بی فرزندی در جامعه بازدید زیادی داشت. خبری هم با عنوان مردی که خانه‌اش را به شهرداری فروخته بود موقع تخریب زیر آوار رفت پربازدید دیگر این سرویس بود.

در سرویس بین‌الملل، شهادت مستشار ایرانی در سوریه پربازدیدترین خبر بود. صدور حکم اعدام برای یک زن آلمانی در عراق هم بازدید زیادی داشت. افشاگری تازه مجتهد درباره بن سلمان و اموال شاهزادگان هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم خبری با عنوان چمدان جدید مهران مدیری پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =