ایران نوشت: مرد جوان مقیم خارج پس ازبازگشت به ایران، زمانی که برای فروش اموال موروثی‌شان اقدام کرد در نهایت تعجب متوجه شد که خانه پدری‌اش سه سال قبل فروخته شده است.

مرد جوان زمانی که از این ماجرا با خبر شد به پلیس مراجعه و شکایتی علیه چند نفر مطرح کرد. او گفت: پدرم سال ۶۸ و مادرم سال ۸۳ فوت کردند. من و خواهرو برادرهایم نیزدر خارج از ایران زندگی می‌کنیم. مدتی قبل تصمیم گرفتیم اموال پدری‌مان را به فروش برسانیم. به همین خاطر وکالتی از خواهر و برادرهایم گرفتم و به ایران آمدم. اما زمانی که خواستم خانه ویلایی پدرم را به فروش برسانم متوجه شدم فرد دیگری ۳ سال قبل آن را خریداری کرده است!

به دنبال این شکایت، تحقیقات به دستور بازپرس محسن مدیرروستا آغاز شد و در بررسی‌ها مشخص شد که سال ۹۳  مردی با ارائه مدارکی، خانه ویلایی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی را فروخته است.

بدین ترتیب خریدار خانه ویلایی دستگیر شد که در تحقیقات گفت: «معمار ساختمان هستم و سال ۹۳ مردی به دیدنم آمد و گفت خانه‌ای برای فروش دارد. پس از بررسی‌ها پی بردم مبلغی که برای فروش خانه اعلام کرده یک میلیارد تومان زیرقیمت بازار است. برای همین خانه را خریدم و در ازای آن حدود ۱۵۰ میلیون تومان پول دادم و در قبال مابقی هم ملکی در شهرری را به نام آنها کردم. از ماجرای جعل و فروش ملک نیز بی‌اطلاع هستم.»

متهم جوان در حالی چنین اظهاراتی داشت که بررسی‌ها نشان داد اعضای باندی پس از شناسایی املاک مشابه و جعل سند، مرتکب کلاهبرداری شده‌اند.

با توجه به اظهارات مرد جوان، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد.

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =