علی کریمی: علاقه‌ای به ایستادن کنار خط ندارم

سرمربی تیم فوتبال نفت طلاییه از عملکرد شاگردانش در نیمه دوم دیدار مقابل پیکان تهران ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پیکان گفت: طبیعتاً نتیجه اصلاً خوب نبود، اما من از بچه‌ها تشکر می‌کنم بابت بازی که نیمه دوم انجام دادند. این بازی را باید نیمه اول انجام می‌دادیم. تیم پیکان بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس با روحیه بالایی به مصاف ما آمده بودند و به آنها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: باید بیشتر از این کار کنیم. این شکست گردن من است و من مسئولیت آن را برعهده دارم. باید تمرینات را به نحوی پیش ببریم که شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم. البته ما نیاز به بازیکن هم داریم. خوشبختانه برای جذب بازیکن خارجی جای خالی داریم و باید تیم‌مان را تقویت کنیم. بازیکنان ما در این بازی زحمت کشیدند، اما فکر می‌کنم آنها جوان و کم تجربه هستند. در نیمه دوم روند بازی به نوعی بود که امیدوار شدم با کمی کار بیشتر می‌توانیم به روزهای خوب برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت طلاییه در پاسخ به این پرسش که چرا خود او کنار خط نمی‌ایستاد و تیمش را راهنمایی نمی‌کرد، گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما علاقه‌ای به کنار خط ایستادن ندارم. البته یک مشکل کوچک هم داشتم که امامی‌فر مجبور شد کنار خط باشد و تیم را هدایت کند. همانطور که گفتم ترجیح می‌دهم روی نیمکت بنشینم.

کریمی درباره جذب بازیکن خارجی و این که اغلب این بازیکنان پس از جدایی از باشگاه‌های ایرانی اقدام به شکایت به فیفا می‌کنند، عنوان کرد: ما در ابتدای فصل یک بازیکن به نام تابادزه آورده بودیم که الان بازیکن استقلال خوزستان است. حقیقتاً ما این بازیکن را با 40 هزار دلار به نفت آورده بودیم. شاید او ارزانتر از خیلی‌ از بازیکنان ایرانی بود. طبق صحبتی که با کسانی که بازیکن خارجی می‌آورند انجام دادیم شرط ما این بوده که اول این بازیکنان در تمرین شرکت کنند و بعد با آنها قرارداد بسته شود.سعی می‌کنیم حد و حدود این قراردادها را رعایت کنیم تا شاهد تکرار اتفاقاتی که برای سایر باشگاه‌ها رخ داده نباشیم.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =