میزان نوشت: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: برخی مسئولین همچنان کیلویی به سفر می‌روند و کسی هم به فکر بیت‌المال نیست؛ البته باید بگویم آن مسئولی که به سفر می‌رود اصلاً‌ نباید حق مأموریت دریافت کند.

حسن کامران از تهیه طرحی تازه درباره نظارت بر سفرهای خارجی مسئولین، در مجلس خبر داد.

وی افزود‌: در راستای این طرح می‌کوشیم تا موادی را به نحوه فعالیت هیئت نظارت بر سفرهای خارجی مسئولین، الحاق کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این طرح به دنبال این است تا دستگاه‌هایی که اقدام به سفرهای خارجی می‌کنند و درباره کم‌و‌کیف این سفر گزارشی به هیئت نظارت بر سفرهای مسئولین ارائه نمی‌کنند، زیر نظر این هیئت قرار بگیرد.

کامران با بیان اینکه سفرهای خارجی مسئولین ساماندهی نمی‌شود، گفت: این در حالی است که گزارش کم و کیف برخی از سفرها هم به هیئت نظارت بر سفرهای خارجی مسئولین ارسال نمی‌شود که این موارد در سفر خارجی شهرداری‌ها و فدراسیون‌ها و سایر دستگاه‌ها به چشم می‌خورد.

وی افزود: معتقدم برخی مسئولین همچنان کیلویی به سفر می‌روند و کسی هم به فکر بیت‌المال نیست؛ البته باید بگویم آن مسئولی که به سفر می‌رود اصلاً‌ نباید حق مأموریت دریافت کند و همین که پول بلیط سفرش و هزینه اقامتش از محل بیت‌المال است دیگر معنا ندارد که این فرد حق مأموریت هم دریافت کند.

عضو «کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور» در مجلس با بیان اینکه سفرهای خارجی یکی از مصادیق ریخت و پاش‌ها و اشرافی‌گری است اظهار داشت: معتقدم برخی از این سفرها به هیچ وجه ضرورت ندارد برخی از این سفرها انجام شود.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =