هفته هشتم لیگ برتر با کامبک برد شهرداری تبریز در برابر شهرداری ارومیه همراه بود.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، هفته هشتم لیگ برتر امروز در ارومیه با یک دیدار حساس پیگیری شد.

در این دیدار که در حضور نزدیک به ۲۵۰۰تماشاگر در سالن غدیر (دورنالاریوواسی) برگزار شد، تیم شهرداری تبریز موفق شد بازی باخته را ۳ بر ۲ از همنام ارومیه‌ای اش پیروز شود تا همچنان بدون شکست باقی بماند.

شهرداری تبریز بازی را با ترکیب مصطفی شریفات، امیر حسینی، حسام بخششی، حمزه زرینی، میکائیل تاجر، آرش کشاورزی و محمدرضا موذن و شهرداری ارومیه با ترکیب، حامد رضایی، جواد محمدی نژاد، بهرام فرید، امیر خداپرستی، علیرضا بهبودی، فرهاد پیروت پور و عبدالرضا علیزاده آغاز کرده بودند ابتدا میزبان ست های نخست و دوم را با امتیازات ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۱ به پیروزی دست یافت.
در ادامه و بعد از عملکرد ضعیف تبریزی‌ها، بناکار با زمین آوردن مهدی رنجبر و میربابک موسوی روند بازی را تغییر داد و تبریزی ها موفق شدند بترتیب با امتیازات ۲۵-۱۸، ۲۵-۱۸ و ۱۵-۶ شهرداری ارومیه را شکست و به هشتمین برد متوالی خود دست یابند.

با این نتیجه شهرداری تبریز با ۸ برد و ۲۱ امتیاز همچنان رقابت شانه به شانه خود با بانک سرمایه را حفظ کرد ولی تیم شهرداری ارومیه با ۳ برد و ۵ باخت و کسب ۱۰ امتیاز به رتبه هشتم سقوط کرد.

در پایان بازی هواداران ناراضی شهرداری ارومیه با انتقاد از سرمربی این تیم، ساسان خداپرست خواستار استعفای وی شدند.

از حواشی دیگر مسابقه می توان به اعتراضات پیاپی بازیکنان دو تیم به نحوه قضاوت محمد شاهمیری داور بین الملل که دامنه اعتراضات به تماشاگران نیز کشیده شد.
حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرتضی پیری عضو منتقد شورای شهر ارومیه، سیدمصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌غربی و مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در سالن از نکات جالب جایگاه ویژه این دیدار بود.
همچنین اعتراضات هواداران به نحوه تیم‌داری شهرداری ارومیه نیز از دیگر حواشی مسابقه بود.
حضور یک روحانی حامی تراکتورسازی تبریز در جایگاه هواداران ویژه نیز در این دیدار خودنمایی می کرد.
برخورد عبدالرضا علیزاده و بازیکنی از تبریز به تابلوهای تبلیغاتی و پرش امیر حسینی به میز داوران از صحنه های عجیب این بازی بود.
میکائیل تاجر با ۲۳ و میربابک موسوی با ۱۸ امتیاز برترین بازیکنان شهرداری تبریز و فرهاد پیروت پور با ۲۲ و امیر خداپرستی با ۱۳ امتیاز برترین بازیکنان شهرداری ارومیه بودند.

گزارش: سینا افشاریان | عکاس: سالار ملکی

 

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =