برگزاری آیین جشن ولادت پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) در نیروگاه نکا

بمناسبت ولادت موفورالسرور پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت، جشن با شکوهی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.

به گزارش خبرانلاین ازنکا،در اين مراسم پس از قرائت اشعاري در وصف فضائل ملكوتي و علو درجات معنوي پيامبر اعظم(ص) و فرزند گراميش و بنيانگذار مذهب تشيع(ع)، رئيس كميسيون كشاورزي مجلس شوراي اسلامي به ايراد سخنراني پرداخت. 


دكتر علي محمد شاعري نماينده مردم شهرستانهاي نكا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شوراي، از نيروگاه شهيد سليمي نكا به عنوان نماد صنعتي مازندران ياد كرد و اظهار داشت: اين نيروگاه در ميدان كار و خدمت و عمل به وظيفه هميشه موفق و سربلند بوده و اكنون نيز يكي از نمونه هاي خوب، موفق و پرتلاش در زمينه تحقق اقتصاد مقامتي در سطح كشور است.

وي از انرژي به عنوان زيرساخت توسعه كشور نام برد و ضمن قدرداني از زحمات كاركنان نيروگاه افزود: ما قدردان زحمات شما و همه كساني كه در بخش تأمين انرژي كشور تلاش ميكنند، هستيم و از هر كمكي هم كه براي رونق اين بخش لازم باشد دريغ نخواهيم كرد.

نماينده مردم شرق مازندان با اشاره به اتصال خط لوله انتقال گاز دامغان به نكا افزود: اكنون كه افزايش ظرفيتي در انتقال گاز ايجاد شده، نيروگاه در راستاي كمك به سلامت محيط زيست، گازسوز شدن كامل نيروگاه را مطالبه نمايد، ما هم كمك ميكنيم تا انشاءا.. اين كار به نتيجه رسيده و خدمتي هم به مردم منطقه شود.

در اين مراسم مهندس محسن نعمتي مديرعامل نيروگاه با اهداء لوح تقدير به كاظم زراوشان و عباس دلخوش 2 همكار رزمنده مدافع حرم از رشادتها و ايثارگريهاي آنان در دفاع از ارزشهاي اسلامي قدرداني نمود.

درپايان به ميمنت اين مناسبت فرخنده، به 10 نفر از حضار به قيد قرعه جوايزي اهداء شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =