نوید محمدزاده در یازدهمین دوره مراسم آسیاپاسیفیک جایزه خود را به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوید محمدزاده در یازدهمین دوره جوایز آسیا پاسیفیک در شاخه بهترین بازیگر مرد  برای بازی در «بدون تاریخ بدون امضا» شایسته تقدیر دانسته شد و جایزه‌ای ویژه گرفت. جایزه اصلی این بخش برای بازی در فیلم «نیوتون» به راجکومار رائو از کشور هندوستان اهدا شد.

محمدزاده هنگام دریافت جایزه خود گفت: «ممنونم از هیات محترم داوران. مردم ایران آدم هایی هستند که در بحران عقایدشان را از هر جناحی کنار می گذارند و با هم متحد می شوند مثل اتفاقی که در غرب کشور افتاد. من به نمایندگی از این مردم این جایزه را به زلزله زدگان کرمانشاه تقدیم می کنم. چه کسانی که رفتند چه بازماندگان و چه کسانی که پس از آن به دنیا خواهند آمد.»

ناتا موروانیدزه از کشور گرجستان برای بازی در فیلم «مادر ترسناک» جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

آندره زویاگینتسف فیلمساز سرشناس روس جایزه بهترین کارگردانی را برای فیلم «بی عشق» از آن خود کرد. «بی عشق» نماینده روسیه در نودمین دوره اسکار است.

فیلم «مادر ترسناک» به کارگردانی آنا اوروشادزه از کشور گرجستان که پیش از این جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرده بود، جایزه بزرگ هیات داوران را نیز از آن خود کرد.

در نهایت جایزه بهترین فیلم یازدهمین دوره جوایز آسیا پاسیفیک به فیلم «سرزمین عزیز» به کارگردانی وارویک تورنتون از کشور استرالیا اهدا شد.

این مراسم از ساعاتی قبل آغاز شد و جوایز بخش‌هایی چون فیلمنامه و فیلمبرداری و سینمای جوان و ... اهدا شد. اینجا و اینجا.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =