۰ نفر
۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
پوسترهایی که کل متن کتاب را هویدا می‌کنند

کتاب تیموتی اشنایدر برای مقاومت در برابر پوپولیسم به صورت پوستر در یکی از خیابان‌های لندن در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اقدامی که پیش از این در صنعت نشر سابقه نداشته است، تمام متن یک کتاب به شکل پوستر روی دیوارهای خیابانی در شرق لندن در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

این کتاب با عنوان «درباره استبداد» نوشته تیموتی اشنایدر مورخ آمریکایی هفته آینده به بازار کتاب عرضه و فصل به فصل در قالب ۲۰ پوستر بازتولید خواهد شد. کار طراحی این پوسترها را سوزان دین و تیم دانشجویانش در دانشگاه کینگستون برعهده دارند.  

اشنایدر نویسنده کتاب و استاد دانشگاه ییل چکیده‌ای از تمام آن چیزهایی که از قرن بیستم آموخته را در قالب راهنمایی برای امروز در این کتاب ارائه کرده است. او در این کتاب ۱۳۰ صفحه‌ای تاریخ مدرن را با راهکارهای عملی برای ایستادگی برابر استبداد آمیخته است. به اعتقاد او احساس درماندگی ناشی از تحولات سیاسی در آمریکا و بریتانیا تبلیغ خوبی برای این کتاب است.

نویسنده کتابش را به عنوان مانیفست و دستورالعملی برای مبارزه علیه خیزش پوپولیسم در آمریکا و اروپا توصیف می‌کند. او درباره نمایش متن کتابش بر پوسترهای یاد شده گفت: «اگر پوسترها نیز پیام کتاب را منتقل کنند بسیار خوشحال خواهم شد.»

او این پوسترها به عنوان نوع دیگری از نشر کتاب خود و تبدیل ۲۰ درس درباره استبداد به ۲۰ قطعه هنری توصیف کرد.

منبع:‌ گاردین/ ۲۳ مارس

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =