ایلنا نوشت: معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران از پیگیری آتش زدن وسایل کارتن‌خواب‌ها در محله هرندی خبر داد.

سید شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، درباره خرید و فروش نوزاد در پایتخت گفت: ما در این خصوص گزارش مستندی نداریم، اما اگر یک مورد هم وجود داشته باشد، این وظیفه دستگاه‌های ذیربط است که این موارد را پیگیری کند.

وی افزود: ما هم خرید و فروش نوزاد را شنیدیم و متاسف شدیم، ولی امیدوارم بررسی‌ها نشان دهد که این اخبار شایعه بوده است، اما اگر اثبات نشود و خبر صحت داشته باشد، همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید بسیج شوند تا از شیوع این بحران جلوگیری شود.

چاووشی همچنین در پاسخ به سوال دیگر درباره آتش زدن وسایل کارتن‌خواب‌ها در منطقه هرندی، گفت: مسئولیت این موارد با حوزه شهری و شهرداری‌هاست و قاعدتا آن‌ها باید پیگیری کنند، اما اگر به استانداری گزارشی برسد، حتما پیگیری می‌شود.

معاون امنیتی و اجتماعی استانداری تهران اضافه کرد: البته شهرداری و سایر دستگاه‌ها تکلیف دارند که این موضوع را دنبال کنند و نگذارند؛ افرادی به دلیل سرمای هوا و نداشتن خانه دچار مشکل شوند.

وی در پایان گفت: استانداری ناظر و هماهنگ‌کننده سایر دستگاه‌هاست و اگر گزارشی در این خصوص به ما برسد تذکر می‌دهیم و پیگیری می‌کنیم.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    بله وقتي خود را به خواب غفلت بزنيد، از همه چيز بي خبر ميشويد. دنبال گزارش مستند نباشيد آقاي مسئول. گزارش مستند را شما بايد ايجاد كنيد . فقط كافيست از ماشين تشريفات پياده شويد و سري به چهارراه داخل شهر بزنيد.