۵۷ درصد مصوبات سفرهای مدیران چهارمحال و بختیاری به فارسان اجرایی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 57 درصد مصوبات سفرهای مدیرات استان به شهرستان فارسان اجرایی شده است.

گودرز امیری  در شورای اداری و برنامه ریزی شهرستان فارسان تاکید کرد: سفرهای استان به این شهرستان 123 مصوبه داشته است که از این تعداد تاکنون 70 مصوبه برابر 57 درصد محقق و اجرایی شده و بقیه در دست پیگیری و اجراست.
وی تصریح کرد: مصوبات سفرهای مدیران چهارمحال و بختیاری به شهرستان فارسان در زمینه کشاورزی، توسعه باغات، اجرای سیستم آبیاری نوین، برقرسانی، آبرسانی، گازرسانی، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، مدرسه سازی، راهسازی، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، خدمات، عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، هنری و اجتماعی بوده است.
وی یادآور شد: 40 مصوبه جدید به منظور تسریع در توسعه همه جانبه و پویای شهرستان فارسان به تصویب رسید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مسئولان استان برای اجرای تمامی مصوبات شهرستان ها باید تلاش کنند.
وی گفت: در مدت فعالیت دولت یازدهم خدمات فراوانی در بخش های مختلف کشور به ویژه در مناطق محروم مانند چهارمحال و بختیاری اجرایی شده است.
امیری تاکید کرد: ارتقای شاخص های توسعه ای، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، شتاب به روند پیشرفت مناطق مختلف کشور، رعایت عدالت و توسعه متوازن از مهمترین اقدامات دولت یازدهم محسوب می شود.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اجرایی شدن سریع تر مصوبات سفرهای استانی به این شهرستان نیازمند یک عزم جدی است.
علی کاظمی باباحیدری تصریح کرد: تمامی مسئولان چهارمحال و بختیاری و مدیران شهرستان فارسان موظفند در این زمینه با جدیت بیشتری پیگیر امور باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =