اکران ٢٤ فیلم با ٤٦٠ میلیون تومان فروش در سینما بهمن زنجان

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اکران ٢٤ فیلم سینمایی در ٩ ماهه سال جاری در سینما بهمن زنجان خبر داد که درآمد حاصل از آن رقمی معادل ٤٦٠ میلیون و ٣٩٦ هزار تومان بوده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، معراج کرمی با اشاره به آمار بالاترین فروش فیلم در استان زنجان اظهار داشت: در رتبه اول فیلم "گشت ارشاد دو" قرار داشته که از ٥ فروردین به مدت ٥٠ روز بر روی پرده بود و در رتبه‌ها بعدی به ترتیب فیلم "قهرمانان کوچک" و "ساعت پنج عصر" قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، وی از سایر فیلم‌های مورد استقبال زنجانی‌ها در ٩ ماهه سال جاری سخن گفته افزود: در رتبه‌های چهارم تا دهم بر اساس میزان فروش به ترتیب فیلم "خوب، بد، جلف" ، فیلم "نهنگ عنبر ٢ " و "ویلایی‌ها" به صورت مشترک در یک ردیف ، "ملی و راه‌های نرفته‌اش"، "رگ خواب"، "ماجرای نیم‌روز"، "ایتالیا، ایتالیا" و فیلم "زرد" قرار دارند.

کرمی ادامه داد: فیلم‌های "سارا و آیدا" ، "مبارک" ، "برادرم خسرو" و "خفه‌گی" به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفته اند.

به گفته این مقام مسئول، فیلم‌های "زیر سقف دودی"، "آبا جان"، "کارگر ساده نیازمندیم"، "نگار"، "خانه دختر"، "بیست و یک روز بعد" و "سه بیگانه" در ردههای بعد قرار داشته و فیلم‌های "خالتور" و "آینه بغل" نیز در انتهای جدول فروش قرار دارند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =