اجرای نمایشی که کارگردانش امروز چشم از جهان فروبست ادامه دارد

نمایش «در اعماق» به کارگردانی زنده یاد مصطفی عبداللهی بازیگر و کارگردان تازه در گذشته تئاتر کشورمان امروز هم در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه اجرایی این اثر نمایشی که تازگی اجرای خود را در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز شده با تکیه بر توجه و عشق همیشگی زنده یاد مصطفی عبداللهی که طی 14 سال بیماری خود تاکید زیادی روی اجرای در صحنه داشت، تصمیم گرفته علیرغم درگذشت کارگردان با صلابت این اثر نمایشی که در بدترین شرایط نیز عشق به تئاتر را از دست نداد، امشب نیز میزبان علاقه مندان تئاتر باشد.

نمایش «در اعماق» نوشته ماکسیم گورکی به کارگردانی مصطفی عبداللهی هر روز غیر از شنبه ها ساعت 19 با بازی شهین علیزاده، محمد پورحسن، امیرعباس توفیقی، علی زرینی، صنم صالحی، فرناز جهانسوز، زندیش حمیدی، فرشید صمدی پور، سیامک حلمی، محسن بهرامی، محسن زرآبادی، مهدی طهماسبی، پوریا گلستانی، لیلا ارجمند، محمدرضا کردی، مریم نادرلویی، سعید سلطانی در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه می رود.رییس مجموعه تئاتر شهر با انتشار پیام تسلیتی ضایعه درگذشت زنده یاد مصطفی عبداللهی بازیگر و کارگردان تئاتر کشورمان را تسلیت گفت.

همچنین پریسا مقتدی رییس مجموعه تئاترشهر نیز درگذشت مصطفی عبداللهی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

«مصطفی عبداللهی نازنین و مهربان هم سرانجام آرام گرفت.

آرامشی توام با صلابت و قدرت، با بیش از 14 سال درد و مبارزه جانفرسا با جرثومه ای به نام سرطان.

به طور حتم گمان نمی بریم که مرد همیشه آرام تئاتر ایران، مرد مهربان صحنه هایی که با قدرت و جادوی بازی او زیباتر می شد، از میان ما رفته است.

ما فقط آرامیم از اینکه آرام گرفت. و اندوهگینیم که آرامش رفتن را با بغض بدرقه می کنیم، بغضی نه از روی پرواز یک جسم از جهان فانی. اندوهی سنگین از خداحافظی یکی از مهربان ترین و محجوب ترین مردان روزگار تئاتر ایران که اکنون یکی از آثارش در مجموعه تئاتر شهر مهمان ماست. ضیافتی پر از افتخار که میزبانش مصطفی عبداللهی است و همچون آثار به صحنه رفته اش همیشه در ذهنمان ماندگار می ماند.

به سهم خود ضایعه درگذشت این هنرمند شایسته تئاتر کشورمان را به جامعه تئاتر و خانواده گرامی زنده یاد مصطفی عبداللهی تسلیت گفته و از پرودگار مهربان آرامشی ابدی را برای روح آن عزیز از دست رفته آرزومندیم.»

۵۷۲۴۴

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =