با ستاره این روزهای استقلال درباره لذت گلزنی برای تیمش

بدون شک فرشید اسماعیلی را باید بهترین بازیکن استقلال در هفته‌های اخیر بنامیم، بازیکنی جوان که در میانه میدان و با هنرنمایی‌هایش چشم‌ها را خیره کرده است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: او بعد از نمایش پرشکوه در شهرآورد، این بار در دیار زاینده‌رود نقش اول را در پیروزی آبی‌پوشان پایتخت ایفا کرد. او یک گل زد و یک پاس گل داد تا بهانه‌ای برای مصاحبه با او داشته باشیم.

این روزها شرایط خوبی با استقلال داری.
من سعی می‌کنم واقع‌بین باشم و همیشه با واقعیت‌ها زندگی کنم. برای من حضور در استقلال و بازی کردن در این تیم بزرگ افتخاری بزرگ محسوب می‌شود. من خداوند بزرگ را سپاس می‌گویم و روزی صد بار شکر می‌کنم که این راه را در مسیر زندگی‌ام قرار داد و توانستم به موقعیت امروزی برسم.

هنوز طعم شیرین گلزنی در شهرآورد از یادت نرفته است.
خب گلزنی در شهرآورد یک اتفاق بزرگ و ناب است که فراموش‌نشدنی است ولی باور کنید من پیش از فکر کردن به این موضوع بی‌نهایت از پیروزی استقلال خوشحال هستم. اینکه مردم از بردمان احساس شادی دارند با هیچ چیزی عوض‌شدنی نیست. شهرآورد یک بازی بزرگ بود که به لطف خداوند، تدابیر کادر فنی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به نام استقلال ثبت شد. من مسرورم از اینکه توانستم بازی خوبی به نمایش گذاشته و سهمی در این پیروزی داشته باشم.

خیلی وقت‌ها تیمی که در شهرآورد برنده می‌شد بازی بعد را می‌باخت.
نکته‌ای که علی‌آقا منصوریان بعد از شهرآورد و در اولین جلسه تمرین به ما گوشزد کرد این بود که شهرآورد تمام شد. او گفت برای شهرآورد حق داشتیم تا امروز خوشحالی کنیم اما از همین حالا که به تمرین آمدیم، شهرآورد را کنار می‌گذاریم و به ذوب‌آهن فکر می‌کنیم. اگر بخواهیم در باد شهرآورد بخوابیم افسوس خواهیم خورد.

و بردن ذوب‌آهن در اصفهان اتفاق بزرگی بود.
به آنچه استحقاقش را داشتیم رسیدیم و توانستیم در اصفهان از سد تیم خوب و بزرگ ذوب‌آهن بگذریم. ما برای لحظه لحظه بازی برنامه داشتیم و تمام برنامه‌ها و خواسته‌هایی که کادر فنی گوشزد کرده بودند در زمین پیاده شد. 3 امتیاز حق استقلال بود اما نباید از کنار تیم شایسته ذوب‌آهن به سادگی گذشت و از صمیم قلب آرزو می‌کنم این تیم، که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، موفق باشد.

و باز چهره اول این بازی بودی، یگ گل زدی و یک پاس گل دادی.
اینکه برای استقلال گل بزنی و پاس گل بدهی لذت‌بخش‌ترین کار دنیاست و من آن را خیلی دوست دارم اما همه در این برد نقش داشتند. ما یک گروه هستیم و هر اتفاقی که رقم می‌خورد حاصل تلاش دسته‌جمعی این گروه است و حالا قرعه به نام من افتاد تا گل بزنم و به بهنام پاس گل بدهم همان‌طور که در هفته‌های قبل‌تر سایر بازیکنان این کار را انجام دادند.

پاس گلت خوب بود‌؛ با بیرون پا سانتر کردی.
در آن لحظه سرم را گرفتم بالا و دیدم بهنام از پشت در حال جلو رفتن و اضافه شدن است و توپ را فرستادم و او دقیق ضربه زد و گل شد. ما بارها و در تمرینات همه این برنامه‌ها را کار می‌کنیم.

تیمی جلودار استقلال نیست و در نیم‌فصل دوم کاملاً متحول شده‌اید.
در نیم‌فصل اول با توجه به تغییراتی که در استقلال به وجود آمده بود و عدم هماهنگی کامل و بدشانسی‌ها آن‌طور که باید و شاید نتوانستیم امتیازات کامل را به دست آوریم اما در نیم‌فصل دوم و با تمریناتی که انجام دادیم و تدابیر مربیان به همان تیمی تبدیل شدیم که می‌خواستیم و هواداران انتظار داشتند، حالا باید این روند را تا پایان فصل ادامه بدهیم.

فکر می‌کنی استقلال در پایان فصل در چه رتبه‌ای قرار گیرد؟
پیش از اینکه بخواهیم به این مسائل فکر کنیم می‌خواهیم از بازی‌هایمان لذت ببریم و در هر بازی که وارد زمین می‌شویم برنده از زمین خارج شویم، به امید خدا با همین روند کنونی در پایان فصل به مقامی می‌رسیم که شایسته‌مان باشد.

در لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی بازی دارید.
شرایط بازی‌های آسیایی با لیگ متفاوت است و وقتی با تیم اماراتی بازی می‌کنیم در گام اول، پیروزی در این دیدار اهمیت زیادی دارد و ۳ امتیاز اول می‌تواند به صعود از مرحله گروهی کمک کند. با تیمی خوب که چند بازیکن خارجی دارد بازی داریم اما فراموش نکنید استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیاست و می‌خواهد با برد استارت بزند.

به تیم ملی فکر می‌کنی؟
بله مگر می‌شود فکر نکرد؟ دعوت شدن به تیم ملی نهایت آرزوی هر فوتبالیست ایرانی است و من از این قاعده مستثنی نیستم. اگر با پیراهن استقلال به تیم ملی برسم فوق‌‌العاده خواهد بود. من امیدوارم با بازی‌های خوبی که در استقلال انجام می‌دهم نظر کی‌روش را جلب کرده و یکی از دعوت‌شدگان به تیم ملی باشم.

41503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =