افتتاح ساختمان عملیاتی معاونت بهره برداری شرکت توزیع برق استان سمنان

با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و جمعی از مسئولین ، ساختمان عملیاتی معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در آئین افتتاح این پروژه گفت: بهره برداری از این ساختمان عملیاتی، با بهره گیری از بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری متناسب با آخرین استانداردهای شرکت توانیر، به منظور راهبری شبکه توزیع برق استان احداث شده است .
مهندس سیدمحمد موسوی زاده افزود: مدیریت منابع در دسترس و استفاده از مصالح ساختمانی مستحکم و مقاوم مناسب ساختمان اداری به جای مصالح تزئینی گران قیمت ، از ویژگی های این پروژه است .
وی با اشاره به این که اسکلت سازه با بهره گیری از اسکلت بتن با محاسبه ارزنده روی سازه مناسب جهت ساختمان عمومی برای این پروژه پیش بینی و اجرا شده اظهار داشت : مساحت این ساختمان عملیاتی یک هزار و 100 متر مربع می باشد .
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این که برای اجرای این پروژه ، 24 ماه زمان صرف گردیده تصریح کرد : مبلغ هفت میلیارد و 469 میلیون ریال برای بهره برداری از این پروژه ساختمانی سرمایه گذاری شده است .
این مراسم با حضور مدیر دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر ، جمعی از مسئولین و همکاران شرکت توزیع برق استان برگزار و با توجه به نامگذاری این ساختمان به نام شهید حمیدرضا اسفنجانی از شهدای منتسب به همکاران این شرکت ، خانواده این شهید والامقام نیز در آئین افتتاح حضورداشتند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =