مدیر دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان گفت: تاکنون ۴۰ نقطه از سطح شهر به پایانه های غیر نقدی شارژ اصفهان کارت مجهز شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، فرهاد گلی اظهار داشت: به منظور تامین رفاه شهروندان، نصب پایانه های غیرنقدی شارژ " اصفهان کارت" در سطح شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت تا دسترسی شهروندان به مکان های شارژ اصفهان کارت افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه پایانه های غیرنقدی شارژ " اصفهان کارت" در ایستگاه های BRT و اماکن پر رفت و آمد سطح شهر در حال نصب است، گفت: تاکنون ۴۰ نقطه از سطح شهر به پایانه های غیر نقدی شارژ اصفهان کارت مجهز شده اند.

مدیر دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در نظر دارد ۵۰ نقطه از سطح شهر را به پایانه های غیر نقدی شارژ مجهز کنند، گفت: بیش از ۱۵ کیوسک مطبوعاتی شهر نیز به دستگاه شارژ اصفهان کارت مجهز شده اند.

گلی خاطرنشان کرد: مشاغلی همچون سوپرمارکت ها، لوازم التحریرها و غیره که مایل به فروش شارژ اصفهان کارت با استفاد از پوز بانکی هستند می توانند عدد یک را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۷۳۰۳۰ ارسال کنند تا درخواست آنها مورد بررسی قرار گیرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =