39 پایگاه‌ جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان اردبیل ایجاد شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از اعزام نیروهای امدادی هلال‌احمر در قالب ۱۰ تیم تخصصی امداد و نجات به کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مسعود امامی‌یگانه با ارائه آخرین گزارش کمک‌های استان به زلزله‌زدگان کرمانشاه در اردبیل اظهار داشت: 13 دستگاه خودرو شامل 5 دستگاه آمبولانس، 6 خودرو کمک‌دار، یک دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون، یک هزار و 384 دستگاه چادر، پنج هزار و 33 تخته پتو، یک هزار و 875 تخته موکت، 15 هزار بطری آب، یک هزار و 24 شعله والور، 230 شعله فانوس و 216 ست ظروف به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از ارسال کمک‌های استان به زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد و افزود: نیروهای امدادی هلال احمر به تعداد 51 نفر در قالب 10 تیم تخصصی امداد و نجات به این مناطق اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در اردبیل 9 پایگاه، در مشگین‌شهر سه پایگاه، گرمی 3 پایگاه، نیر3 پایگاه، کوثر3 پایگاه، بیله‌سوار 4 پایگاه، پارس‌آباد 5 پایگاه، خلخال 3 پایگاه، سرعین 2 پایگاه، و نمین 4 پایگاه و در مجموع 39 پایگاه در سطح استان ابجاد شده است.

امامی‌یگانه بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز 20 نفر پرستار و کارشناس به همراه 6 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با تجهیزات کاملو آب و فاضلاب روستایی 2 دستگاه تانکر سیار 10 هزار لیتری اعزام کرده است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =