پایانه برون استانی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید

شهردار خرم آباد از افتتاح پایانه برون استانی خرم آباد تا پایان سال 96 خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، وحید رشیدی تصریح کرد: بحثی به اسم تعطیلی کار پایانه نداریم.

وی در جریان بازدید از پایانه مذکور گفت:یکی از مشکلات عمده مدیریت شهری ضعف منابع مالی و بدهی های بالاست وگرنه پروژه ها با شتاب بیشتری به سرانجام می رسیدند.

شهردار خرم آباد تصریح کرد : تاکنون قریب به 90 تا 95 درصد کار انجام شده است و در مدت اجرای پروژه پایانه برون استانی ۷ پیمانکار در دوره های متوالی در آن فعالیت داشته اند

دکتر رشیدی درصد اعلام شده را مربوط به ساختمان مرکزی پایانه دانست و تاکید کرد : سایر تاسیسات تکمیلی پروژه از جمله رستوران ، استراحتگاه رانندگان ، تعمیرگاه ، پمپ گازوئیل ، کارواش و...شامل درصد اعلام شده نمی باشند و کار بیشتری را می طلبند.

وی با تاکید بر امنیت بالای پایانه با توجه به حضور نیروی انتظامی و قرار داشتن آن در داخل شهر ، خاطرنشان کرد: ترمینال کنونی علاوه بر امن بودن ، مسیر دسترسی مناسبی دارد با این توضیح که ۸۰ % تردد اتوبوسها در شب انجام می گردد که در آن ساعات مسیرهای منتهی به ترمینال ازدحام چندانی ندارند.

لازم به ذکر است: پایانه برون استانی خرم آباد که عملیات ساخت آن از سال ۹۲ شروع شده است شامل ساختمان مرکزی با زیربنای ۳۴۶۰ متر مربع ،محوطه ای با مساحت ۴ هکتار ، ۱۰ غرفه تعاونی ، ۱۰ غرفه فروشگاه و کافی شاپ ، رستوران ، اتاق مادر و کودک ، اتاق انتظامات و غیره می باشد .

گفتنی ست: اعتبار پروژه مذکور ۱۰ میلیارد ریال بوده که بخشی از آن از محل تسهیلات اعطایی بانکها تامین شده است.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =